wat voor zomerhandschoenen draag je ?

Fulleke

MF veteraan
23 apr 2003
5.145
6
Moordrecht
ik heb tot nu toe nooit echt lekkere zomerhandschoenen kunnen vinden, heb wel een paar dunnen leren, maar een beetje bescherming is ook nooit weg natuurlijk...

iemand tips? welke handschoenen draag je zelf in de zomer?
 
Gewone leren handschoenen met extra bescherming. Ik heb niet echt last van warme handen tijdens het rijden, ook niet bij +30°C :)
 
Lookwell aerotec... je moet ff op www.lookwell.nl kijken voor een plaatje..
Ik heb ze nu sinds 3 maanden en rij er iedere dag mee.. ben er erg tevreden over voor pak weg 45 pleuro..

succes met zoeken!
 
ik heb tot nu toe nooit echt lekkere zomerhandschoenen kunnen vinden, heb wel een paar dunnen leren, maar een beetje bescherming is ook nooit weg natuurlijk...

iemand tips? welke handschoenen draag je zelf in de zomer?
Misschien wel handig als je erbij vermeldt wat je niet beviel aan de zomerhandschoenen die je hebt gehad en wat je precies zoekt? Er is nogal wat keus...

Zelf draag ik 's zomers ongevoerde leren handschoenen met carbon protectie op de knokkels en kleine ventilatie-openingen op de vingers. Mij bevallen ze uitstekend, maar misschien is het niks voor jou.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon leren handschoenen met carbon, Alpinestars sp2. Niks geen speciale ventilatie ofzo, vind ik niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik nog deze:
galaxylg.jpg

Held Galaxy met carbon, kangoeroeleer, metalen nagels, dunne voering.

Maar deze zijn onderweg:
2510_01.jpg

Held Phantom :Y *O* hopelijk is het de juiste maat die ik besteld heb...

Pasvorm is uiteraard het belangrijkst en ook de juiste protectie op de juiste plaatsen. En kwaliteit, levensduur en goede service natuurlijk... dus daarom heb ik Held gekozen. :P
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu met leren mqp handschoenen met carbon protectie erin..

Komen zometeen alpinestars gp tech voor in de plaats
 
Ik heb IXS handschoenen, combi van leer en textiel. Lekker dun, wel redelijke protectie, maar errug handig voor avb-lessen/gevoel met motor krijgen...
 
heb alpinestars gp2 d8 ik :Y veel bescherming en lekker zittend. nooit warm of koud :) altijd goed
 
Ik heb afgelopen vrijdag deze gekocht bij de HG, 60 euro:

11666603_zoom.jpg


Zitten prima, ik kwam er alleen zaterdag in de stortregen achter dat ze absoluut niet waterdicht zijn :p
 
Ik had 2 paar van deze versleten in no-time :( (IXS carbon mesh)
X40407-L.jpg

Echt heerlijke handschoenen... maar de levensduur is compleet ruk..


2e paar is onder garantie geruild voor een een model met meer leer..
9IXS Novara)
Z6576-003-L.jpg


Tot nu toe (~400km) erg tevreden..
 
m_648.jpg


Difi Donington, €32,95 bij Motoport. Fijne handschoen voor weinig geld.
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week deze Bering GAE 220 zomerhandschoenen gekocht....

Niet geschikt voor vrieskou :9

TIMG_4312990331172569900362.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zwart witte unisex ducati zomerhandschoenen, ze houden direct op bij de pols, dus minder bescherming maar wel praktisch, modieus en leuk merk..

Ik heb 2x zomerhandschoenen gekocht. In Zoetermeer bij de grote jongens (Hans v Wijk en Safety) en de HD dealer gekeken. Mercuur Den Haag had voor mij toch altijd de mooie en best passende zomerhandschoenen.
 
Laatst bewerkt:
31020001.jpg


Maar als het echt, ECHT, warm is, is ook een t-shirt met slippers en shorts warm. :? 8-) :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan