Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, leuk al die spraakverwarring over het aantal zuigers, het is echt niet zo moeilijk hoor, zie je 1 ronddje op je remtang zitten, heb je 2 zuigers, 2, rondjes is 4 zuigers, 3 rondjes is 6 zuigers, 4 rondjes is reteduur.
Ik zou zeggen neem het hele spulletje van jou gewoon mee, dan passen we het en dan kan je altijd nog beslissenis dat het rc36 type dat mr. zed aangaf bij passende modellen op voorgaande pagina?
met andere woorden: zijn dat exact de klauwen die ik nodig heb?
edit: mochten het dezelfde klauwen zijn (vermoed van wel maar ben onzeker aangezien ik er nog weinig kijk op heb) wellicht interesse en redelijk in de buurt
Ik zou zeggen kom een keer langs, of ik kom bij jou langs alleen op dit moment is het een beetje hectisch vanwege de zomerfeesten (morgen ben ik de hele dag thuis)het hele spulletje meenemen is ietwat lastig aangezien ik enkel motor rijd. een enkele vorkpoot in de rugzak zou nog gaan, twee stuks inc velg en schijven kost me geheid de rug en ietwat omvangrijk
maak echter uit de combinatie van jou reactie en de eerdere van mr Zed op, dat dit dezelfde klauwen zijn als die op mijn vorkpoten normaal ook gemonteerd zitten?
heb serieuze interesse mits ze goed zijn en goed passen
Hmm, leuk al die spraakverwarring over het aantal zuigers, het is echt niet zo moeilijk hoor, zie je 1 ronddje op je remtang zitten, heb je 2 zuigers, 2, rondjes is 4 zuigers, 3 rondjes is 6 zuigers, 4 rondjes is reteduur.
Over die rempomp, ik heb mijn 4 zuigertangen vervangen voor 6 zuigertangen, en daar zat exact dezelfde pomp bij.
ivan, je zegt dat een te lange slag hebt, zijn je leidingen wel goed ontlucht?
Ik heb nog een setje 4 zuigertangen met pomp in de schuur liggen, ik zal morgen wel ff kijken wat de steekmaat is.
neem bijv de gpz1000rx of de 900r die hebben dat ook.en als de zuigertjes nou aan een kant zitten?
OkHoi,
De klauwen komen brengen wordt wat teveel van het goede hoor
Ik zal in de loop van de avond je even een mail sturen om het 1 en ander kort te sluiten. Vandaag zelf nog paar uur gewerkt en zo een rijles waardoor het allemaal wat krap wordt. Anderzijds woon ik erg dichtbij (Didam, over Kleve ongeveer 20 minuutjes) dus komt wel in orde.
Niet goed, weer terug vind ik heel schappelijk al hoop ik natuurlijk dat dit de goeie klauwen zijn en vermoed zelf van wel aangezien ik dit vandaag nog nagevraagd heb aan een kennis, maar toch werkt passen beter
Ik mail je later op de avond!
Mvg
A=Motora? welke is dat?
motor heb ik 8 jaar, auto onlangs weer mee begonnen en wil ik voor de winter hebben
mailtje wordt aan gewerkt
mailtje onderweg
Geen idee, maar ik ga ook de org vervangen voor een groter exemplaar omdat ik 6 zuiger tangen erop heb zitten!!!heb jij trouwens enig idee of mn standaard cb pomp dat gaat trekken of gewoon kwestie van proberen?
DCBS staat voor Dual Combined Brake System. Dit zorgt ervoor dat als je één rem gebruikt, de andere automatisch ook meeremt in een bepaalde verhouding.je beveelt me de originele remklauwen aan die bij deze vork horen??
dcbs, weet niet wat het is eerlijk gezegd.
wel begrepen dat antiblokkeer systeem iets was van het type vork vóor deze en dat deze dat dus niet heeft.
DCBS staat voor Dual Combined Brake System. Dit zorgt ervoor dat als je één rem gebruikt, de andere automatisch ook meeremt in een bepaalde verhouding.
En antiblokkeer systeem op een dergelijk oud remsysteem? Ben je niet in de war met een antidive systeem in de vorkpoten? Dat was helemaal hot in de jaren 80.
Dit is toch (min of meer) hetzelfde als DCBS? Lijkt me geen ABS. ABS lost de rem op het moment dat het wiel blokkeert, das iets heel anders.kan best wel hoor, Guzzi gebruikte in de jaren 80 het intergraal remsysteem; de voetrem stuurt dan door middel van een drukverdeler 1 voorschijf en de achterschijf aan, de handrem bedient de andere voorschijf. in de praktijk is dat een zeer verdienstelijke voorloper van het moderne ABS
DCBS werkt voor zover ik weet alleen op je remhandle, dus de "voorrem inknijpen levert deels remvertraging op je achterwiel, alleen je achterwiel remmen leverde volgens mij niets op het voorwiel, iets anders dus als bij de Guzzi's.....maar pin me hier nie op vast