wat vraagjes over Honda XR250R 1990

EelcoXR

Rookie
5 jul 2004
11
0
Neer
Hoi,

Ik heb een mooie Honda XR250R gezien en nou wou ik eens vragen of dat ene goede motor is om te beginnen met klein rijbewijs(lijkt me wel)?

Ik zag ook dat er geen knippenlichten op zitten, is dit wel ervoor te krijgen of moet ik die er zelf op beunen? Ik rij nu nog op een schakelbrommer(MTX-SH) en daar zitten ook geen knippers op, bij m'n brommer vind ik dat soms iritant maar dus op een motor nog meer dus wou ik die er graag wel op hebben.

Zit er eigenlijk ook een contactslot op( is altijd wel handig)?

Ik wil hem gaan gebruiken voor woon-werk verkeer, een 60km op een werkdag, is hij daar een beetje voor geschikt?

Waar moet ik verder op gaan letten bij de aankoop van zo'n motor(heb nie zoveel verstand van 4 takt. 2 takt ken ik wel van binnen en buiten.

mzzl Eelco
 
Geen knippers (levert de dynamo ook te weinig vermogen voor), geen contact slot, geen slot op je tankdop, geen stuurslot...

Voor 60km ligt het er aan hoe je rijd, absoluut niet geschikt voor de snelweg, voor binnendoor wel een prima motor.

Let er wel op dat de meesten uiteraard zijn gebruikt om te spelen in het zand...
 
Dus dat is echt nie mogelijk om er knippers op te zetten, want zit daar dan voor zwakke speol in. Knippers trekken toch niet zoveel troom weg lijkt me.
 
pinkers kunnen wel,je hebt wel een andere kabelboom of extra bedrading + schakelaar nodig.Ik heb dit al eens voor iemand gedaan op een XR600.Bekijk de electrische schema's eens in een werkplaatshandboek van een 250.In de UK en Australië staan er pinkers op een XR :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan