Wat vragen van een Newbie :)

Een momentsleutel zal ik dan wel aanschaffen op het moment dat ik die daadwerkelijk nodig heb voor een klusje.

Nogmaals dank voor uw antwoorden. Overmorgen weer rijlles :]
 
Een momentsleutel zal ik dan wel aanschaffen op het moment dat ik die daadwerkelijk nodig heb voor een klusje.

Nogmaals dank voor uw antwoorden. Overmorgen weer rijlles :]




Zal je wel voorzichtig zijn met dat 'rijlen' tijdens die rijLes..

:+
 
203 Nm?
Jeetje, mijn gs500 achteras hoeft volgens wphb maar vast tussen de 60-96 Nm.

Momentsleutel is wel een aanrader hoor voor bepaalde onderdelen.
Alles met pakkingen en keerringen zet ik toch net effe liever vast op moment.
Je moet wel echt regelmatig aktief sleutelen om het "vast moment" met de hand goed aan te voelen.
Vooral de kleinere boutjes zijn met een boeren hand snel aan stront ;)

Mijn keerring van de koppelingsstift is sinds gisteren een druppie gaan lekken.
Nog nooit gedaan maar heb er nou al helemaal zin in,geduldig en secuur werken moet lukken.
Straks weer een ervaring rijker :)
 
Je stelt in ieder geval de goede vragen. Sleutelen is best goed te doen en ook leuk. Je kunt vrijwel elk klusje wel vinden op youtube, dat scheelt een hoop

Essentieel gereedschap: : 3/8" doppenset, ringsleutels, schroevendraaiers, goede inbussleutels, persoonlijk vind ik met bolle kop wel fijn. Sleutelhandschoenen: altijd grip en schone handen. Plastic slangetje en een grote injectiespuit voor als je met de remmen bezig gaat. Uit de afdeling vloeibaar: Kopervet, universeelvet, remmenreiniger, kettingspray, wd40, siliconenspray en teflonspray. Hiermee kun je vrijwel alles voor elkaar krijgen wat je thuis zou willen doen.
 
Pas dit prachtige Setje mezelf kado gedaan :)
20140412_145528_zpsgozb8qtm.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan