Wat was dat lang wachten zeg..

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
Iets meer dan anderhalve maand na mijn schuiver heb ik zonet mijn motortje bij de garage af kunnen halen. Wat zag hij er weer mooi uit! Met nieuwe, glimmende kuipdelen en stickers nog onberoerd door harde vliegenhoofdjes en steentjes! Het leek zowat een winterstop, maar eindelijk kon ik weer rijden! Het waren slechts 50 kilometertjes, maar wat was het weer geweldig! :] <= :}

Het was wel raar, weer opstappen en wegrijden. Het is helemaal geen harde of bijzondere schuiver geweest. Maar als je dan voor de eerste keer erna wegrijdt dan spookt toch het "Als ik maar niet weer val" gevoel door je hoofd.
Gelukkig was er na de straat uit bij de garage te zijn gereden bijna meteen een lekker, simpel, slingerweggetje waar dat nare gevoel meteen voorgoed uit mijn hoofd werd verbannen! Wel voel, merk en hoor je ineens allerlei dingetjes aan die motor. Maar simpele logica zorgt ervoor dat je snel beseft dat dat gewoon bij je motor hoort, niets aan de hand. En dan hoor je die brulpijp! Het is nog het enige onderdeel aan m'n motortje wat nog beschadigd is, maar hij klinkt nog geweldig! Die Arrow pijp maakt veel herrie, maar het wachten op de Yoshi is begonnen! Tot die tijd nog een fototje van voor de crash, maar zodra die Yosh er op zit een foto (en een soundfile hoop ik!)

Morgen lekker kilometers vreten! 8-)

full
 
En net nu het beter weer wordt, ook! Jahoooo!!

Ik heb mezelf ook moeten dwingen om die monteur geen knuffel te geven!
 
Ohja, ik heb de oude, gekraste (maar niet gescheurde of gebroken) kuipdelen hier thuis liggen. (Topkuip, rechter zijkuip en rechterkant kontje). Ik zal ze binnenkort bij gezocht en gevonden zetten, met foto's. (Topkuip ziet er nog netjes uit, een hoekje is geschaafd. De andere hebben wat flinkere schaafplekken...)
 
Ohja, ik heb de oude, gekraste (maar niet gescheurde of gebroken) kuipdelen hier thuis liggen. (Topkuip, rechter zijkuip en rechterkant kontje). Ik zal ze binnenkort bij gezocht en gevonden zetten, met foto's. (Topkuip ziet er nog netjes uit, een hoekje is geschaafd. De andere hebben wat flinkere schaafplekken...)
zakenmannetje catch ,veel rijplezier en kijk uit voor olie op de weg :] :] !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan