Wat was de beste verandering aan je motor?

-Twilight

MF veteraan
2 mrt 2004
4.385
2
Amsterdam
Zoals de topictitel al doet vermoeden: Welke verandering die je aan je motor hebt gedaan is tot nu toe het beste bevallen? Misschien brengt het anderen op ideeën :)

Wat ik zelf wel goed gelukt vind zijn de knipperlichten achter; die standaard bollen zagen er echt níet uit. Zal vanmiddag na m'n werk even wat foto's trekken 8-)
 
De achterveer hoger zetten, nieuwe remblokjes (voor) erin, ennn ojah een stukje van de taartschep afgehaald zodat je dat stukje spatbord niemeer ziet.
 
Niet echt een verandering of toch wel :)

- Over laten spuiten frame en achterbrug (originele kleur) omdat deze beschadigd waren door lelijke stickers en krasjes
- Laten spuiten van velgen omdat roze mij niet zo goed staat :P
 
... dan nu de eerst zinnige wijzigingen:

Ander achterwiel 17" * 5,5 (GSXR1100) om zodoende ook door de bocht te kunnen ...

Öhlins achterschokdempers om ook m'n achterwiel beter aan de grond te houden...

Aanpassen lagers, bussen en bouten om wat meer stijfheid in het geheel te krijgen...

over de rest maar te zwijgen :X
 
Tot nu toe zijn alle veranderingen mij goed bevallen :)

CBR---> Polijsten velgen, andere knippers, undertail, jetsream ruit.

CB---> Setje VF1000F velgen 8-) , Giuliari buddyseat, knippers.
 
de beste veranderingen aan mijn motor zijn. De taartschep eraf en de knipperlichten vervangen door kleinere knipperlichten

voor

SV650S.jpg


SV650S1.jpg



en na de veranderingen

sv5.jpg


sv3.jpg


sv2.jpg



de volgende goede verandering die in de planning zit, is het vervangen van de originele uitlaat. door een waar wel geluid uitkomt.
 
Het ophogen van de kont (tailriser) en het verlagen van het stuur op m'n Fazer 1000. De fiets reageert veel beter in de bochten. Oh...en de carburateurmod.
Alle andere veranderingen zijn cosmetisch.
 
Ik heb 6 zuiger remklauwen van een YZF 750 gemonteerd op mijn FZR 1000.
Remt nu ongeloofelijk goed.

Bridgestone BT 010 voor en achter gemonteerd (geweldige banden)

Tailraiser zat er al op, maar ik heb wel m'n balhoofd iets laten zakken.
Wie nu nog durft te zeggen dat een FZR 1000 log is, vergist zich behoorlijk.
 
Open Pijp gemonteerd (zelfgemaakte pijp)
kleine knippers "
Tail risers "
Carbon hugger "
K&N filter "
Zwart ruitje "
Taartschep eraf geslepen
Verder nog enkele kleine carbon verfraaiingen
Voorvork laten zakken
zelf gemaakte kentekenhouder
 
Laatst bewerkt:
op mn z400 andere carbs waardoor ie liep :}

mn xr....moet nog mooi veranderd worden...ombouwn naar SM :9~
 
Het geheel is wat me het meest bevalt.

Wat ik allemaal aangepast heb:

-Carbon voorspatbord (in de bestelling)
-Carbon hugger
-Carbon achterbrugprotectors
-Carbon-look spiegels
-RVS stuurgewichtjes
-RVS uitlaatbeugel
-Kleine verstralers in de kuip verwerkt (koplamp)
-Led achterlicht
-Knipperlichtjes in de kuip verwerkt
-Race kuipen
-Soloseat
-Paintjob
-Velgen gespoten
-ZX-RR Stickerset
-Ninja tankcover
-Harris ZX-handvatten
-Jetstream ruitje
-Alu race voetsteunen.
-Muzzy
-Dynojet stage 1
-K&N filter

Ben erg te spreken over mijn complete muzzy systeem. Geeft me 9 pk meer op topvermogen en in het middengebied, geeft hij meer dan 10 pk winst.

ZX-6R Verbouwing

Gr. Rick
 
Laatst bewerkt:
Mijn aanpassingen zij ook alleen cosmetisch.
Maar de voordelen daarvan (vind ik) dat ik nu wel lekker opval. })

gedaan:
- orginele topkuip vervangen door carbon "streetfighter" stuurkuipje.
- rondom kleine knippers
- Orginele Bugspoiler van het restyle model gemonteerd
- eigen fabricaat LED achterlichten
- taartschep ingekort
- compleet overgespoten in knalgeel
- reflector stickers op de hele motor
- "Red neon" boven de Moter en het achterwiel
- kleine "carbon" spiegels gemonteerd
 
Terug
Bovenaan Onderaan