Wat was de mooist race die je ooit gezien hebt?

Mad Donkey

MF'er
2 jul 2004
124
0
harderwijk
Weet niet of hier al eens een topic over geweest is .(Heb op zoeken niks erover gevonden)
Maar voor mij was dat de T.T.(geloof) 1997 125cc een groep van 10 man Valetino op kop
en een paar ronden voor het eind en laat iedereen voor gaan sluit weer achteraan en wint op zijn gemak .Was meteen fan van dat jochie (toen nog wel ;) )
 
Op televisie zou ik het zo niet weten. Maar live is m'n top 3 niet moeilijk:

[*]Superbikes Assen 2002 - Gevecht tussen Bayliss en Edwards
[*]Superbikes Assen 2004 - Gevecht tussen Vermeulen en Toseland
[*]Superbikes Monza 2001 - Gevecht tussen Bayliss en Edwards

Daarnaast heb ik op Monza Brands Hatch ook bloedstollende races gezien. Oa met Haga op R7
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een video liggen van Foggy met Corser meen ik. Errug gave laatste drie ronden en mooie afsluiting door een rolling stoppie. Hierdoor ben ik destijds gemotiveerd om elf maar eens te gaan oefenen O-)

Ik zou nog wel de races willen zien waar Haga streed eind jaren 90 en waar ie won!

Cool :P
 
Ayrton Senna en Nigel Mansell op Monaco laaaang geleden toen Formule 1 nog stoer was en ik het nog zag ook. En o ja, geen duitsers aan de top, beter wel :X

hm wacht, motorraces zeker O-)
 
Die race waar Biaggi Rossi min of meer van de baan duwt en Rossi uiteindelijk wint :}

Haga winnend op een R7 was altijd spectaculair!

McCoy op de Yamaha 500 was af en toe ook ongenaakbaar!
 
elke race waar nitro nori raced is genieten op zijn best voor mij....maar beste is nog wel toen ie nog yamaha reed....die gast duikt echt in elke centimeter die hij krijgt.....super!!!!!!
 
Ik weet nog wel een race van ongeveer 10 jaar geleden.....

rainy vs schwantz...

heb er nog ergens een filmpie van,geloof ik
 
ik vond de motogp race op mugello 2004 toch ook wel supergaaf, die gasten durven zo hard met die slicks op vochtig wegdek te gaan! kicke dat rossi won :)
 
Kijk pas sinds 1996, dus de gevechten van Schwantz, Rainey, Doohan en van ver daarvoor heb ik niet echt gezien. Zullen ongetwijfeld te gek zijn geweest.

Ik kan uit mijn bescheiden geheugen zo 1,2,3 niet zo snel kiezen. Volgens mij was Mugello 2000 wel gaaf. Rossi, Capirossi en Biaggi streden om de overwinnig, daarbij ging Biaggi zoals wel vaker onderuit, waarna hij vervolgens nog bekogeld werd door het publiek. Capirossi won.

De 2e race van de superbikes in Assen vorig weekend was ook echt helemaal te gek. Op
tv hoorde je het publiek ook hard juichen :}
 
De eerste race van rossi op zn yamaha, dat mega gevecht tussen biaggi en rossi, en dat hij van biaggi won, geweldig gewoon, telkens op het rechte biaggi er weer langs

das pas spanning
 
Terug
Bovenaan Onderaan