wat was je droomotor?

mijn droo(m)motor was is de VTR sp maakt niet zo uit welke
totdat ik er eigenlijk op ging zitten, ik kon er voor geen meter opzitten.
et blijft toch een beetje me droo(m)motor

en de italiaanse honda's natuurlijk ;) , doe mij maar een 998
nog nooit geprobeerd, maar die hebben volgens mij hetzelfde zitprobleem voor mij

De mijn volgende droommotor de 1000 rr,die zit heerlijk!!
 
Een Duc 916 (maakt niet uit welke als die maar rood is)

:^

edit: een gele is minstens zo mooi, maar dat wordt de kleur voor een tweede Duc ;)

Er zijn genoeg even mooie, misschien wel mooiere motoren. Maar geen een is er zo tijdloos.
 
Laatst bewerkt:
Mijn droom motor is de Honda VFR en dan het type uit 1990 t/m 1993 en dan wel de rode. Dat was de motor waar ik naar keek toen ik bezig was met mijn rijbewijs en dat is hem nu ook uiteindelijk geworden. Het is dus geen motor van nu, maar wel altijd een motor geweest die ik erg mooi vond/vind...voor de rest vind ik de ducati 916, 748 en 996 erg mooi en dan in het rood of geel!

Maar heb nu geen motor voor ogen die ik in de toekomst graag wil hebben...
 
toen ik me een beetje in motoren ging interesseren was de R1 echt mn droommotor.

Ben ik nu vanaf gestapt, een SP lijkt me nog steeds echt gruwelijk maar ik ben niet meer zo into racers.
 
Mijn droommotor was altijd een zx-6r.
Ik heb nu al een tijdje mijn droommoter, maar ik blijf wel dromen!

Ik droom nu van een zx-10r... Wie weet, even doorsparen!
 
'vroeger' vond ik de XT 500 erg leuk....geluid & looks. Nu rijd ik XT 550, logisch he? :P die diende zich aan toen ik me rbw haalde.

Maar m'n #1 is al jaren de Honda CB450 k0. Ook vanwege de looks en de techniek die erin zit....Het begon eigenlijk met de brommer die ik heb (cd-50). Die heeft dezelfde tank vorm (een van de puntjes waar ik op geil).
 
ik was vroegah helemaal fan van Schwantz...hij reed suzuki...en dat was de motor die ik wou gaan rijden (wist ik veel *D )
op dit moment...sja dr zijn zoveel leuke motoren in verschillende klasses (ss, sm, naked) dat ik het ff niet meer weet
 
Voordat ik ging lessen was het een suzuki Intruder.
Na het lessen op een ER-5 leek me zo'n soort motor
ook wel iets dus heb ik een Kawasaki ER-5 gekocht.
Maar Hierna zal het denk een Kawasaki Z750 worden,
die vind ik echt :9~
 
Soes GSX 1400
Soes Hayabusa (ltd edition)
Honda Super Blackbird.

Je ziet het, ik droom veel :P
 
2005-tri-d6-01-3.jpg

[imghttp://www.sportrider.com/bikes/2005/2005-tri-d6-01-3.jpgp[img/]
 
Droomgarage vol motoren ;) (en pekelwagens :P )
Suzuki bandit Yokoshima oid vind ik er wel mooi uitzien.
Mijn eigen motor in nieuwstaat
Wegracert a la ZX12R ninja/GSX-R of Hayabusha

Chopper hoeft niet in mijn verzameling :P
 
XV920.jpg


Mijn eerste motor was een Yamaha XV920!

Maar mijn ware droommotor was een VMax. Man wat een wreed ding! Echter een proefrit deed me weer met alle pootjes op de grond belanden... het rijd niet zo fijn... :r
Teleurgesteld liep ik door de motorzaak toen ik werd voorgesteld aan een rode Kawasaki ZX10. Niets voor mij maar ach een proefrit is toch zoiets als gratis huren dus daar ging ik...............om zwaar verliefd terug te komen en de jaren daarna nog verschillende ZX10's te rijden. Zalige fiets.

Maar als je het me nu vraagt is mijn eigen ZZR1100 mijn favoriet of misschien wel zijn opvolger, de ZZR1200............
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan