Wat was je grootste miskoop?

Honda XL 600 V Transalp uit `93. Tot de 120 geen slechte motor, daarna leek het wel of het frame van rubber was, schijnt een kwaaltje van dit model te wezen, bij wat oudere modellen althans. Met allerlei (dure) kunstgrepen nog stabiel weten te krijgen tot een kleine 140, harder heb ik er nooit mee kunnen rijden in die 6 maanden die ik hem had zonder over 2 rijbanen tegelijk te stuiteren :(
 
Lancia Delta TD In een jaar tijd dik 10 ruggen op afgeschreven...ikke niet blij.

Qua motor...mijn eerste sus gsx 400e. gekocht als zijnde een europese bleek later een geimporteerd geval te zijn. anderhalve gulden vijftig voor terug gekregen. errug balen toen. :? :?
 
cbr 600 bij Boeve motoren in Putten. :r

Was een 95'er met 94 blok en zo krom als een hoepel. Mee terug gegaan en ruzie gemaakt :(
andere gekocht en de kromme cbr stond een week later gewoon weer te koop :?
 
Een oude afgebeerde cr 125 hij zou moeten lopen zeiden ze bij de motorzaak, ik thuis mijn longen uit mijn lijf gerent bij het aanduwen.
Toen kwam ik erachter dat de bobine helemaal geen stroom kreeg omdat de kabel van ontsteking naar bobine ontbrak. na veel rennen en veel sleutelen toch nog een klein rondje door het bos gereden, waar hij er mee ophield. Een andere cr 125 gekregen van een kameraad van me voor de onderdelen, maar zoals bij al die cr 125's was ook hier het blok bij de waterpomp naar de klote, dus allebij die dingen in de vondst gezet(en toch nog aan iemand verkocht die nog een aantal blokskes had liggen en alleen de rest nodig had)
 
Terug
Bovenaan Onderaan