Wat was jou spannendste moment? (crash/schuiver/bi

lekker helldesker, ik mag hopen wat jij allemaal meegemaakt heb ik zeker niet gaat meemaken...

ennuh, redbullman, eigenlijk heb ik geen medelijden, a: als je op het circuit gaat speren, dan weet je dat het risico erin zit dat je er naast kan zeilen.....reden maakt niet uit...

b: jij als supercoureur moet anticiperen op pannekoeken voor je! :)

voor de rest een highsider lijkt me niet echt lekker trouwens...en daarna KENGGGG>...zo op het asfalt....auuu....

ik doe gewoon rustig aan...lekker 240 op de s3...
 
hey pooh heb jij ook een kat dood gereden?

of ketste je een olifant met je schakelpookie..?




t kan natuurlijk ook dat je dat ding eraf heb gehaald en meegenomen heb naar de kroeg op zaterdag avond...en bij lastige gasten ....ff...*kets*rag*hak*beuk* :P

sja je weet het niet he? :?
 
Och zoveel spannends heb ik nog niet meegemaakt. Een aantal noodstops en dergelijke.

Mijn meest spannende moment was toen een donkergekleurde medelander, in de voor hen zo kenmerkende onderuitgzakte rijpositie, in zijn haast om het (inmiddels oranje) stoplicht te halen besloot dat we wel met zijn tweeën op dezelfde baan linksaf konden |( :j . Aangezien we dat niet gingen redden en hij niet van plan was uit te wijken (getuige de reeds in grote getale aanwezige deuken in het plaatwerk) moest ik de motor nog harder de bocht indrukken om toch op de binnenste van de twee wegvakken uit te komen. Gelukkig was die vrij.

Bijkomend nadeel was dat dit speelde toen ze net waren begonnen aan de restauratie van de Ring A10 en dat hele viaduct dus vol zand en grint lag.
 
met 140 km/h een blokkerend voorwiel krijgen omdat ie niet sneller stopte.....piiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeppp, das ff schrikken
 
Redd bull

Volgende week (20juli)ben ik op zolder aan het spelen,kom nou ook he' misschien kan ik wel wat van je leren(denk het wel).

Wat voor tijden moet je rijden vind jij om in de snelste groep te mogen rijden.
11 juni was mijn debuut op zolder ben maar gelijk in de snelste groep gaan rijden wat mij opviel dat er aantal rijders(RACERS met vaste nummers)niet echt opschoten,dat verbaasde mij behoorlijk.
Wat voor tijden ik heb gereden weet ik niet maar die 20ste word er wel gemeten(door vrienden)dus ben benieuwd ;)


 
...
Ik ben in Turkye ( waar ze motoren helemaal niet kennen.) een paar keer bijna doodgereden ....

Ik ben dit jaar op vakantie geweest in Turkije en ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Auto's rijden daar volgens het principe "ieder voor zich en de rest is een obstakel". Ik heb in twee weken tijd menige tweewieler dingen zie doen of zien meemaken waarbij ik blij was dat ik niet op die bewuste motor zat. Bovendien zie je maar twee categorien motoren: 1) tot ca 250 cc en 2) vette racers. Helaas is er maar 1 type berijder en dat is het type korte broek met t-shirt |( Overigens kriebelde mijn motorbloed behoorlijk, maar na het zien van het gemiddelde turkse wegdek, de nodige bijna-ongevallen en het feit dat ze in Turkije alleen maar vierkante banden hebben, was ik aardig snel genezen: ik wacht wel tot ik weer thuis ben...
 
Redd bull

Volgende week (20juli)ben ik op zolder aan het spelen,kom nou ook he' misschien kan ik wel wat van je leren(denk het wel).

Wat voor tijden moet je rijden vind jij om in de snelste groep te mogen rijden.
11 juni was mijn debuut op zolder ben maar gelijk in de snelste groep gaan rijden wat mij opviel dat er aantal rijders(RACERS met vaste nummers)niet echt opschoten,dat verbaasde mij behoorlijk.
Wat voor tijden ik heb gereden weet ik niet maar die 20ste word er wel gemeten(door vrienden)dus ben benieuwd ;)

In een andere topic heeft Redbullman dit gepost :
snelste tijd tot nu toe op zolder 1.49.0 ,en dat na 1 jaar rijden op circuit

Maar het kan zijn dat ie inmiddels de tijd al weer wat aangescherpt heeft :P
 
mijn spannendste moment:

's nachts, niemand op straat
vertrekken aan de lichten en snel blijven optrekken tot tegen het rood en zo de versnellingen door tot in 4
snelheid een stuk over de 140 en dan in mijn spiegel een combi van de rijkswacht... en dat nog steeds in de bebouwde kom met voorlopig rijbewijs
slik slik

ben de eerstvolgende straat ingeslaan en snel doorgereden en tot nu toe nog steeds niets van gehoord
zit wel goed denk ik
anders is het bye bye :]
 
Nou ik dan ook eentje om het af te leren.

Een zondag in mei, Rossi presteerde slecht.
En ik ben een echte Rossi fan. (Vrienden noemen me Janus Rossi 46a).
Dus ik moest wat frustraties wegrijden.

Dus ik richting de Baars, ik rij een rondje en ik draai bij Moergestel om en ga volgas terug. Denk dat ik net voor de bocht naar de A65 220 (echte kilometers) reed.
Alle frustraties weggereden en naar huis gegaan.

Belt een vriend een paar uurtjes later op met de melding dat de kutjuuten staan de flitsen naast de brug voor de grote bocht naar de A65.
Ik schrok me helemaal dood en ben gaan kijken en ja hoor die kutjannen stonden er :(

Ik ben het rondje baars gaan doen en toen ik op de terugweg aan overkant reed ben ik op gaan staan en heb ik ze deze :j gegeven. (2 vrienden die mee reden ook 8-) )

Achteraf word er gezegd dat ze daar pas om 16:00 zijn gaan staan en ik reed er om 15:00 langs. Maar dat weet men niet zeker.
Dus het is nog ff mijn brievenbus in de gaten houden :(
 
hehee...niels...een stoppie met 140...

niet echt stoppie (fout forum) , tis een Vmax 285 kg en voorpoten ver onderuit, dus niet voorover gewoon blokkeren
ik was aan het stoplicht racen, reed 200+ en haalde de laatste niet meer....
 
Laatst bewerkt:
HE J.W. laten we maar hopen dat er nix aan de hand is he?

sterker nog bidden...anders wordt ff niet motoren een tijdje.... :(
 
Als het in mei was zal je er wel niks meer van horen. Met zo'n snelheid zijn de kippen er als de kippen bij en heb je binnen no time een proces verbaal thuis + uitnodiging voor een gezellig middagje rechtbank.

 
Als het in mei was zal je er wel niks meer van horen. Met zo'n snelheid zijn de kippen er als de kippen bij en heb je binnen no time een proces verbaal thuis + uitnodiging voor een gezellig middagje rechtbank.

Was dat maar zo DaveCave.

Ik heb met de auto ook een keer zoiets meegemaakt en toen duurde het ook 2 1/2 voordat ik de blauwe brief binnen had :(
Vriend van mij had hem pas na 4 maanden binnen.

Ach ik maak me er niet meer druk om.
Ik zat fout en mocht ik geflitst zijn dan verdien ik het. Tja wie nie horen wil moet maar voelen.

Wel heb ik het plan om na de vakantie mijn band op te fikken voor een flitspaal en uiteraard laat ik daar een foto van maken :+
www.motor-forum.nl onder de foto en verspreiden maar !

 
je bedoelt toch wel dat je je band rond de kast hangt en er benzine in aansteekt
dan kom ik de foto's wel maken 8-)
 
kunnen we niet een bijeenkomst regelen dan?
dat we met zijn alle om die flitspaal staan?


hehehe... :)
 
Ik doe mee! Vorige week binnen 2 dagen 2 snelheidsbekeuringen in de bus (met auto) :r

:j :j :j

Was dat nou met de auto de bus of toch de motor??? :? :+ :+
 
F@zertje:]F@zertje:[/url]
je bedoelt toch wel dat je je band rond de kast hangt en er benzine in aansteekt
dan kom ik de foto's wel maken 8-)

hehehehe 3x raden ik krijg overmorgen een nieuwe band voor.
Tja aangezien ik met mijn voorband geen burnout kan maken, is dit idd wel een goed alternatief.

Ik ga er eens goed over nadenken })
 
Met de motor van je broertje een bocht uit vliegen het gras op en de boel net overeind kunnen houden.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan