wat was jouw eerste motor?

mn eerst motor was een cbr600f uit 93, maar of dat nu veiliger is dan een fireblade ofzo weet ik niet.
een 600 heeft de neiging om piekerig te zijn rond 7000 tpm terwijl een zware racer onderrin al meer kracht heeft en je niet zo snel verrast.
heb nu een vtr sp1 en die trekt vanaf 3500tpm al stevig door zonder grote vermogenspieken dus verast je niet zo snel denk ik.
wel zou je een zware motor sneller onderuit trekken in een langzame bocht als je teveel gas geeft.
 
mijn is eerste fiets is een suzuki sv650s uit 2004.
fijne motor om te sturen, mooi 2cil geluid tot toegestane snelheden redelijk snel.
eerst een paar weken 25kw gereden toen de begrenzing er uit gehaald dat was een wereld van verschil. Eerst hield het op bij 5500 toeren nu begint het bij dat toerental.

hayabusa zekers een mooie fiets zou hem ook wel willen hebben maarja zo zijn er meerdere fietsen die ik wil hebben
 
haha ja ik ook maar dan zou ik ook een flinke schuur nodig hebben en een flinke zak met geld hahahaha
maartoch altijd leuk om te lezen wat bij andere mensen hun eerste motor was
of is .
leuke reacties
 
mijn eerst motor: honda RC30.

heb nog spijt dat ik hem verkocht heb................
 
GSX-R 750. Eerste fiets en heb ik nog steeds! Ook pas 2 weken . . . :+


Maar blij en trots zijn we wel! *O*
 
Zx6-r "97 , vanaf feb 2008 in mijn bezit.....
Heb er nog geen spijt van, wat kan je door de bochten met zoon fiets... heerlijk...

Stuur zoon busa eigenlijk wel wat?
 
Laatst bewerkt:
ja dat gaat met de busa ook goed hoor maar mischien iets moeilijker dan met een echte super sport .
maar met de busa kan je zeker goed de bochten doorkomen .
 
Mijn eerste motor.....Honda XL 500S,nieuw gekocht in 1980.
Na een week was hij al in beslag genomen door dom agentje die verschil niet wist tussen
een crosser en een off the road.Eikel.
 
ja dat gaat met de busa ook goed hoor maar mischien iets moeilijker dan met een echte super sport .
maar met de busa kan je zeker goed de bochten doorkomen .

Wel eens op een supersport gereden dan? :?
Zelf nog nooit op een busa gereden, maar dat lijkt me echt niet zo makelijk sturen als een licht ss.

Mijn eerst en tevens huidige motor, een Honda CBR 600 FS uit 2001. *O*
 
Mijn eerste en huidige motor....... DUCATI 996 S in de kleur Geel...

Mijn mening: lekker kopen wat je zelf echt mooi en leuk vind, hoe je er mee om gaat ligt helemaal aan jezelf. Als je je vrienden en familie een vrije dag wil bezorgen dan trek je gewoon het gas helemaal open tot je een boom, vrachtwagen of iets anders tegenkomt... en anders gebruik je je verstand gewoon en zorg je ervoor dat je jezelf niet overschat.... en neem je de tijd je motor te leren kennen, en kun je zelfs overwegen je ook op te geven voor een vervolg rijopleiding enzo... en lekker genieten van je motor.

Wat een Hayabusa betreft, nog nooit op gereden, ken wel iemand die er één heeft en heeft al een tijdje zijn rijbewijs...dus van een derde "ding is gruwelijk snel, en wil vooral hard rechtdoor..."
Bochten rijden met zo één schijnt wel lastiger te zijn.
 
hoi allemaal ik was niet van plan mijn fam een dagje vrij te geven hoor haha wil nog heel lang met the hayabusa doen *D
en de tijd nemen om je motor te leren kennen moet je toch met elke motor.
maar het is altijd leuk om te lezen wat andere mensen ervan vinden.
en natuurlijk vind niet iedereen een busa mooi maar dat is niet erg anders zouden er alleen maar busa rond rijden en nu zie je zo veel moois op de weg *D
ik ga op vakantie dus iedereen die ook op vakantie gaat of vrij heeft natuurlijk hele fije dagen .
en veel rij plezier :] :] :P
 
Mijn eerste motor is een Suzuki GSX-R 600 K5, heb hem nu 1 week en 2 dagen, en ben er nog steeds tevreden mee, moet wel nog aan het vermogen wennen, want hij is toch wat sneller dan mn lesmotor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan