wat was jouw eerste motor?

en maar goed dat veel mensen een andere smaak hebben daarom kijk je je ogen uit op de weg als er weer een mooie motor voorbij komt en ja ook bij een hayabusa komt dat voor haha .
 
ja is zeker ook een mooie motor :) maar doe het voorlopig ook rustig aan hoor :) :)
maar de hayabusa is een sterke motor maar je kan er goed mee touren ook het HOEFT niet altijd voluit maar het KAN wel hihihi. *D
 
ieder zijn smaak he!!
en dat een busa geen beginnersmotor is vind ik ook erg opgeblazen...wat is nou wel een beginnersmotor dan?
ik bedoel een knappe r1 heeft ook al meer als 150 pk (als ik me niet vergis!!!!)
ik denk dat het vooral aan jezelf ligt :)


feli met je aankoop in iedergeval en houd de glimmende kant boven ;)
 
*D *D de gsx 1000r vind ik ook super of de lt met volle kuip maar de gsx 1000r zit voor mij wat te sportief lol dan zit je op de busa toch wat meer rechtop .
gelukkig vind niet iedereen het zelfde mooi dan zien we veel mooie machines op de weg :] :] :W
 
Nie tmijn smaak hoor .. maar dat vershcilt bij iedereen tuurlijk!!!

Zou er wel een keer op willen blazen wil die pk's wel eens voelen.. maar nee het model spreekt me gewoon niet zo aan :o

:^

Ik kan het niet mooi vinden :N
Altijd leuk om een busa zoek te rijden op de bochtige wegen *O* :W
ga je de achterbrug nog verlengen ;) _O- :+

Ondanks dat het mijn smaak niet is wens ik je er heel veel plezier mee :Y en doe rustig aan ;)
 
Laatst bewerkt:
yzf 600R thundercat... fijn fietske :)


:^

Dit is m'n 3de. En er valt niets mee te vergelijken. Je kunt er alles mee. Gewoon touren, vlot rijden, racen op het circuit, vakantie vieren, duo..... Alles dus. 8-)
full
 
bedankt voor de leuke reacties hoor ik laat de achterbrug gewoon zo die word niet verlengd vind ik persoonlijk niet echt mooi ;)
 
bedankt voor de leuke reacties hoor ik laat de achterbrug gewoon zo die word niet verlengd vind ik persoonlijk niet echt mooi ;)

Kijk dat zijn alweer plus punten :+
Hoe was je eerste ritje ermee????
Werd je niet bang van de power? ik ben begonnen met een gsx-r 600 en daar durfde ik de eerste dag :+ het gas niet eens helemaal open te zetten... wat een verschil was dat al met de les motor :Y
 
Kijk dat zijn alweer plus punten :+
Hoe was je eerste ritje ermee????
Werd je niet bang van de power? ik ben begonnen met een gsx-r 600 en daar durfde ik de eerste dag :+ het gas niet eens helemaal open te zetten... wat een verschil was dat al met de les motor :Y
ik had precies het zelfde met mijn 750 :+ en hoor ze nog zeggen: nou als je boven die 8000 toeren komt weet je niet wat je meemaakt :P maar het went allemaal....ik vind het nu alleen leuker om lekker me knietje aan de grond te leggen ipv dat harde gescheur O-)
 
Laatst bewerkt:
ja dat is wel een heel groot verschil maar eerst maar eens de motor leren kennen hard rijden is niet moeilijk zeggen ze tegen mij maar goed wel .
dus daar zal ik maar geloven :P .
haha.
helaas heb ik geen grote schuur of garage en geen grote zk met geld anders kocht ik er nog veel meer *D
 
ik had precies het zelfde met mijn 750 :+ en hoor ze nog zeggen: nou als je boven die 8000 toeren komt weet je niet wat je meemaakt :P maar het went allemaal....ik vind het nu alleen leuker om lekker me knietje aan de grond te leggen ipv dat harde gescheur O-)

Bochten rijden is indd veel leuker *O*
Laatst in Duitsland ff top gereden, maar dat ben je na 5 minuten ook wel weer zat :Y Dan is het gauw weer een afrit zoeken en verder gaan met dit :P

full
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan