Wat was jullie eerste motor?

Mijn eerste motor was een Honda cb 750 Nighthawk. Een geweldig opstapmotor heb er zo'n 2 jaar op gereden. Nu rijdt ik een Honda CBR 600 F uit 96. Fantastisch speelgoed.
full


En hierna weet ik het nog niet. Ik vindt de GSX R 750 geweldig mooi, maar misschien ga ik wel iets meer de toursport kant op
 
Mijn eerste motor was een Honda CB 250 uit 1994 (of 1993). Was op zich wel een toffe fiets met dubbel uitlaat en leuk geborrel voor als je 18 bent :P
 
[me='Brandy'] heeft vanmiddag haar eerste motor opgehaakd[/me] *O*

Een Honda VFR 750 F '87 met rond de 100 pk 8-)


Leuk fietsje :Y

*O*
 
Laatst bewerkt:
een yamaha tzr 250 2-takt die na de nodige behandelingen toch echt een 600 cc 4-takt te snel af was, 74pk met 125 kilo. heb er 3 jaar op gereden maar moest toen toch echt plaats maken voor een 4 wieler die daarna weer plaats moest maken voor mijn grote droom.... de 916
 
Aprilia RS125 25kw (34 pk) standaard dus niet teruggetuned.

In mijn ogen een van de leukste, zoniet de leukste motor om als 25Kw mee te rijden!
Heb er veel plezier van gehad totdat ie vastliep.... (tweetakt racegeluidje)

Nu rij ik een KTM Superduke 2007 wel hele andere koek...
 
Mijn eerste was een Zundapp 250 cc 2takt. Geen gegevens van bekend maar had een swingarm voor en liep niet harder dan 80 km/h.
 
mijn eerste motor was een kawasaki GPZ 600R uit 90, jaartje leuk mee gestuurd.
heeft afdgelopen oktober plaats moeten maken voor mn huidige yamaha YZF-1000R Thunderace, wat echt een wereld van verschil is! wat een fijne machine ;)
 
Mijn eerste was een Puch 250 SGS dubbelzuiger, uit 1954. Gekocht in 1973, en met een oefenrijbewijs ( bestond toen nog) m'n rijbewijs mee gehaald. Voor het princi[pe van de dubbelzuiger moet je maar eens googelen, Puch deed daar iets heel slims mee v.w.b. de poorttiming, en het had al een aparte olietank en een pompje, in plaats van mengsmering.
Het beest ging als een speer, en zoop als drie dragonders. En autos die achter me reden zaten onder de zwarte spettertjes...
Groeten,
Eduard.
 
een Honda CB 550 K3 uit 1977. Een beetje vergelijkbaar met die blauwe soes T500 hierboven maar dan vier cylinders in lijn. Op zich geinig maar helaas was ie helemaal op. Meer garagebezoek dan rijden. Geen aanrader zo'n oude bak tenzij ie echt betrouwbaar is uiteraard.

groetuh
 
Mijn eerste was een Puch 250 SGS dubbelzuiger, uit 1954. Gekocht in 1973, en met een oefenrijbewijs ( bestond toen nog) m'n rijbewijs mee gehaald. Voor het princi[pe van de dubbelzuiger moet je maar eens googelen, Puch deed daar iets heel slims mee v.w.b. de poorttiming, en het had al een aparte olietank en een pompje, in plaats van mengsmering.
Het beest ging als een speer, en zoop als drie dragonders. En autos die achter me reden zaten onder de zwarte spettertjes...
Groeten,
Eduard.
Mijn vroegere chef vertelde wel eens dat je dat ding achteruit kon laten lopen. Hij kende iemand die daar handig in was. Die liet hem bij het stoplicht bijna afslaan. Dan was er een moment dat de zuigers door de compressie teruggeduwd werden. Dat kon hij horen/voelen. Op dat moment gaf hij weer gas ...
... en reed vervolgens tot verbazing van de omstanders achteruit weg bij het stoplicht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan