Wat wegen jullie dan ???

dikkevinger

MF'er
15 jul 2001
203
0
Heerhugowaard
Las net een topic over bochtjes en gewicht. Zie daar dat er een aantal rijders toch echt onder de lichtgewichten geschoven kunnen worden. Dacht dat ik weinig woog maar lees nu dat ik niet alleen op de wereld ben. Vandaar deze totaal onzinnige vraag :)
Ik heb een motor van 229 kg (R1100S) en weeg 64 kg, gaat me dat helpen in een bochtje }) of juist not :(

Ennuh.... wat zijn jullie verhoudingen ?

C.U.


:j
 
Las net een topic over bochtjes en gewicht. Zie daar dat er een aantal rijders toch echt onder de lichtgewichten geschoven kunnen worden. Dacht dat ik weinig woog maar lees nu dat ik niet alleen op de wereld ben. Vandaar deze totaal onzinnige vraag :)
Ik heb een motor van 229 kg (R1100S) en weeg 64 kg, gaat me dat helpen in een bochtje }) of juist not :(

Ennuh.... wat zijn jullie verhoudingen ?

C.U.


:j
Is dit soort gelijke topic verdwenen :?
 
angry-fuckyou.gif
 
Ik heb een R1 en weeg 90 kg.
Maar of dit nu echt uitmaakt.
Me vriendin klaagde eerst wel toen ze van een CBR400RR naar een CBR900RR overstapte dat die wel moeilijker de bocht was om te krijgen, maar na een tijdje merkte ze daar nog maar bar weinig van.
En zij woog toen iets van 55kg, wordt de laatste tijd ietsje meer, maar dat is mijn schuld. :)
 
Martin heeft de lichtste combinatie |(

230 kg rijklaar.

O'ja, ikzelf 100kg +motor 335kg leeg gewicht rijklaar ongeveer 450kg :z
 
motor 192 kilo met 24 liter benzine (nog gewogen op zolder) zelf momenteel 70 kilo .
motor zou nog wat lichter kunnen maar dan moet ik weer naar andere kuipen en zit gaan zoeken en daar heb ik geen zin in
 
77 KG aan getrainde spiermassa ( + wat botten en andere zooi ) O ja, en een bierbuik ;)
:P :P
Edit : D`oh, motorgewicht is 169 (droog) Kilo, man/machine verhouding 0.461 :?

Thanx Hellraiser ')
 
Laatst bewerkt:
Yo mannen, ik denk dat Pooh zich ergert aan mijn benadrukken van mijn naam met dat bewegende vingertje onder aan mijn berichten. Denk ik hoor :?
Is in ieder geval niet boos/of beledigend bedoelt. Zal ik er anders een topic van maken ? dikkevinger zonder zijn dikkevinger mannetje of met dikkevinger mannetje })

c.u.


:j
 
Terug
Bovenaan Onderaan