Wat werk ik toch bij een geweldig bedrijf

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik werk bij Famm ( leveren van smeerolie en fuel aan zee schepen, golbal) en dat is een onderdeel van ChevronTexaco. Ohwja :? Ja! Maar wat is er dan zo ideaal aan het bedrijf?

Nou, ze zijn lid van een boel bladen waarin informatie staat over de scheepvaart wereld of bladen waarin ze adverteren. En de MOTO73 is daar een van.

Ik ga me snel even op de mailing list laten zetten, dan krijg ik haar vanzelf op mijn bureau! :} :} :}
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+

Kan je mooi een leuk patroontje voor een nieuw jurkje uitzoeken! :+
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+

En ik was al zo gelukkig met 1 boekje.. ;(
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+
Kun je mooi de motor-forum leesmapboer worden *D Ik neem direct een abbo ;)
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+
Vereet die fijne story :r niet, die komt toch ook bij jullie vandaan?

[kostenbesparenvoorm'nbaasmodus]
Kan ik bij jou niet een leuke korting krijgen voor een advertentie of insert in een van die bladen, of zit ik dan weer bij de verkeerde afdeling?
[kostenbesparenvoorm'nbaasmodus]
 
Vereet die fijne story :r niet, die komt toch ook bij jullie vandaan?

[kostenbesparenvoorm'nbaasmodus]
Kan ik bij jou niet een leuke korting krijgen voor een advertentie of insert in een van die bladen, of zit ik dan weer bij de verkeerde afdeling?
[kostenbesparenvoorm'nbaasmodus]

Volgens mij komt die niet bij ons vandaan...nou ja, ons...ik zit hier ook extern..maar boeit nie...en ik doe geen PR voor margriet nee... :P
 
Volgens mij komt die niet bij ons vandaan...nou ja, ons...ik zit hier ook extern..maar boeit nie...en ik doe geen PR voor margriet nee... :P
[/quote]

Nu begrijp ik dat die externe "lui"(lees langzaam) zo lang over hun projekten doen. Ze zitten de hele dag op het M-F :+ en lezen de voledige (v)leesmap ;)

Ik heb elk jaar weer problemen met m'n budget omdat die externe "lui"weer uitlopen ;(

Volgend jaar maar wat meer bezuinigen op die externen hahahahaha
 
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+


Ehm, kan je die donald duck mischien doorsturen naar mijn werk. :+
 
Ik heb elk jaar weer problemen met m'n budget omdat die externe "lui"weer uitlopen ;(

Volgend jaar maar wat meer bezuinigen op die externen hahahahaha

Of je zorgt dat het eigen personeel eindelijk eens wat gaat doen, zodat je geen externen hoeft in te huren })
 
Volgens mij komt die niet bij ons vandaan...nou ja, ons...ik zit hier ook extern..maar boeit nie...en ik doe geen PR voor margriet nee... :P

Nu begrijp ik dat die externe "lui"(lees langzaam) zo lang over hun projekten doen. Ze zitten de hele dag op het M-F :+ en lezen de voledige (v)leesmap ;)

Ik heb elk jaar weer problemen met m'n budget omdat die externe "lui"weer uitlopen ;(

Volgend jaar maar wat meer bezuinigen op die externen hahahahaha
[/quote]
Whahaha...gelukkig loop ik juist voor op werkzaamheden...doe ook extra dingen...en hou tijd over voor de Motor, en MF...als alle externe nou zoals mij waren :P

ff serieus, als externe voor een klus moet je je bewijzen, en als je niet goed je werk doet halen ze er een ander bij, en mag jij opzouten....vind je detacheringburo niet zo leuk denk ik...terwijl de interne met een vast contract de hele dag lopen te kutten...maar gelukkig zijn ze hier goed tevreden over me...was hier voor 3 maanden ingehuurd...en ik zit hier ondertussen al een jaar...doe hele andere werkzaamheden voor ze als waar ik voor was ingehuurd..maarja, het gaat goed en ze zijn tevreden :) dus ik blijf wel...
 
Of je zorgt dat het eigen personeel eindelijk eens wat gaat doen, zodat je geen externen hoeft in te huren })
[/quote]

Goed plan.
Zal ff een vacaturekrant opzetten met alle beschikbare functies. Zal ook de heft goedkoper zijn. Je komt er alleen zo moeilijk vanaf. Externe sodemieter je er zo uit ;)
Uhh Max kan jij zo'n krant maken? Je zit toch dicht bij het vuur.......
 
[/quote]
Whahaha...gelukkig loop ik juist voor op werkzaamheden...doe ook extra dingen...en hou tijd over voor de Motor, en MF...als alle externe nou zoals mij waren :P

ff serieus, als externe voor een klus moet je je bewijzen, en als je niet goed je werk doet halen ze er een ander bij, en mag jij opzouten....vind je detacheringburo niet zo leuk denk ik...terwijl de interne met een vast contract de hele dag lopen te kutten...maar gelukkig zijn ze hier goed tevreden over me...was hier voor 3 maanden ingehuurd...en ik zit hier ondertussen al een jaar...doe hele andere werkzaamheden voor ze als waar ik voor was ingehuurd..maarja, het gaat goed en ze zijn tevreden :) dus ik blijf wel...
[/quote]

Ik snap het al Max jij bent hun grootste klant blablablablablablablabla *D *D *D *D *D *D
 
Je komt er alleen zo moeilijk vanaf. Externe sodemieter je er zo uit ;)
Uhh Max kan jij zo'n krant maken? Je zit toch dicht bij het vuur.......
Externe gooi je er idd zo uit, daarom moete ze doorwerke :P
enne, Hier worden ze ontworpen en geschreven...niet gedrukt...

Op vrijdag 15 maart 2002 14:14 schreef Redgixx het volgende:
Ik snap het al Max jij bent hun grootste klant blablablablablablablabla *D *D *D *D *D *D

Ben geen klant, ben een medewerker :P
 
Op vrijdag 15 maart 2002 11:38 schreef Maximum het volgende:
Dus..? ik werk bij Sanoma, voorheen VNU...en krijg de Motor, Moto73, Autoweek, playboy, kijk, donald duck en ga zo maar door op mn buro....ze worden allemaal hier inhouse gemaakt...

edit: ik krijg ook de margriet en de libelle :P :+

Doe ze ff inscannen en posten, is weer eens wat anders als het doorsnee M-F leesvoer :}
 
Op vrijdag 15 maart 2002 14:56 schreef Maximum het volgende:Externe gooi je er idd zo uit, daarom moete ze doorwerke :P
enne, Hier worden ze ontworpen en geschreven...niet gedrukt...Ben geen klant, ben een medewerker :P

Dat bedoel ik.....ik stop ermee...ga mijzelf verhuren. Weet alleen nog niet als wat :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Juist, 'vakbladen' via je werk *D . Ik krijg de Motor, Moto73 en KickStart ook via de baas. 8-)
ennne, goedkoop spulletjes kopen... net een oliefilter voor weinig, accu en olie... :]
natuurlijk KETTING voor weinig! :}
 
Ik krijg de AutoKampioen en de Autovisie wel op m'n bureau :9 maar helaas geen motorbladen. ;(

Maar heb m'n baas ff aangespoord om motorrijlessen te gaan nemen, gaat ie binnenkort doen }) dus wie weet heb ik strax ook de Moto73 enzo op me bureau. 8-)
 
Ik krijg de AutoKampioen en de Autovisie wel op m'n bureau :9 maar helaas geen motorbladen. ;(

Maar heb m'n baas ff aangespoord om motorrijlessen te gaan nemen, gaat ie binnenkort doen }) dus wie weet heb ik strax ook de Moto73 enzo op me bureau. 8-)

Kijk jij het is iets omslachtiger maar het eind resultaat is gelijk
 
Ik werk misschien niet in een geweldig bedrijf, maar ik heb wel een super geweldige baas (en die ook 2 moto's heeft).
Laatst zei ik hem dat m'n gixxer een groot onderhoud nodig had en dat ik graag wat dingetjes via het werk bij onze leveranciers mocht bestellen.
Geen probleem zegt hij, bestel maar wat...
Ik mooi 4 bougietjes en 3 liter Castrol Superbike 5w40 olie besteld, zegt ie " je hebt toch genoeg besteld hé" :) Bestel anders maar wat bij... :?
Krijg ik een weekje later van hem effe 12 van die duurste NGK platina bougies mét 12 liter van die dure olie, 2 liter koelvloeistof en 1 liter DOT4 remolie in m'n handen gestopt...
Hier zegt ie, neem maar, dan kom je wat toe... :+
Moet wel toegeven, me dag kon niet stuk !

Oh, ja en abbo's op magazines hebben we ook genoeg op het werk hoor ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan