Wat wil je zaterdag zien tijdens de TT?

Lecram

MF veteraan
18 nov 2002
3.602
22
Barendrecht
De hele zaterdag zit helemaal vol met allerlei programmaonderdelen. Welke programmaonderdelen wil jij allemaal zien?

Warm up
08.00-08.15 EK 250
08.45-09.05 125
09.15-09.35 250
09.45-10.05 MotoGP
Race
11.00 (22 laps) 125
12.15 (24 laps) 250
14.00 (26 laps) MotoGP
15.30 (18 laps) EK 250

Volgens mij staat er in de folder dat er ook nog zijspannen racen?

(sorry, ik ga dit jaar voor het eerst 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zien :
heel veel motoren op de heenweg :}
Veel koffie *O*
Alle races en warmups :Y
Heel veel motoren op de terugweg :]

Heel veel motorijders die gaan zeggen dat ze ook een FZ gehad hebben en een geweldige tijd met dat ding gehad hebben . (tja waarom doe je em dan weg :?

:W :W :W :W *O* :W :W :W :W
 
Alles :) als ik niet brak ben van de nacht ervoor .... nmoujah ben toch wel brak maar ga toch kijken :) oewwwww zin in!!! *O*
 
Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoel dus: bij welke programmaonderdelen wil jij zijn. Warm-up/GP races/EK?
 
Volgens mij ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoel dus: bij welke programmaonderdelen wil jij zijn. Warm-up/GP races/EK?
je stelt ook een compleet loze vraag -O- wat wil je niet zien is beter van toepassing en dan krijg je ook geen antwoord wantiedereen wil alles zien DOH... nee ik ren schreeuwend weg als de warmups beginnen daarna kom ik wel terug :W
 
Inderdaad, 's ochtends lekker vroeg weg :] en alles (alleen zaterdag ;) ) kijken.

Vanaf ons slaapverblijf is het nog een kleine 2 uur rijden, dus dat wordt 6 uur 's ochtends vertrekken. Aangezien dat een stiltegebied is denk ik dat het wel gewaardeerd wordt als wij met zijn 3-en met sportuitlaat om 6 uur daar weg blèèèèèèren. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan