Wat wordt jouw nieuwe Brik?

mijn brikkie zal zoiets worden:

husqvarna 510 te
496.VansterSidan.kompr.JPG


56k, sorry :X
 
Op zondag 02 maart 2003 19:19 schreef Ralfie het volgende:Vooral dat laatste is nog een probleem. Heb namelijk dit weekend ook een Velorex-spannetje gekocht voor aan de Triumph. Honda kopen? :P
Je mag em wel zolang bij mij stallen. ;) (ik heb van 't weekend net ruimte gekregen in de graas)
 
Hmmmm, ik zit nu echt zwaar te twijfelen....

De ene zegt Guzzi rijd super mooi, ander zegt Guzzis hebben frame van rubber (drie maal raden van die die woorden kwamen!) Ander zegt geen Guzzi uit de 80's (die zijn nou juist betaalbaar!)
Yammi XS650 is gaaaf, alleen te grote en hoge balhoofdhoek..(wel betaalbaar)
Soes wil ik niet hebben, Honda eigenlijk ook niet meer ( te simpel, niet exclusief genoeg)

Maargoed, ik wil een twin rond de 600cc en pktje of 60 minimaal. En sportief, voor klassieke maatstaven :P :)
Who helps?? :P
 
Maargoed, ik wil een twin rond de 600cc en pktje of 60 minimaal. En sportief, voor klassieke maatstaven :P :)
Who helps?? :P

toen je het over yamaha had wilde ik gelijk xj650 roepen maar dat is een viercilinder...

overigens wel een fijne motor, steppie's aan de grond is geen probleem
 
Hmmmm, ik zit nu echt zwaar te twijfelen....

De ene zegt Guzzi rijd super mooi, ander zegt Guzzis hebben frame van rubber (drie maal raden van die die woorden kwamen!) Ander zegt geen Guzzi uit de 80's (die zijn nou juist betaalbaar!)
Yammi XS650 is gaaaf, alleen te grote en hoge balhoofdhoek..(wel betaalbaar)
Soes wil ik niet hebben, Honda eigenlijk ook niet meer ( te simpel, niet exclusief genoeg)

Maargoed, ik wil een twin rond de 600cc en pktje of 60 minimaal. En sportief, voor klassieke maatstaven :P :)
Who helps?? :P

is een ouwe guzzi v65sp niet wat ??

of zo'n ouwe dienstfiets de v50 :P

offfff natuurlijk een LeMans 2 1000 :9~

enne rubberen frame's ????, neee daar hebben die guzzi's geen last van :P , d'r is geen zijspanwiel voor nodig om hem netjes op de weg te houden ;)
 
Hmmm, laatst op makrplaats.nl nog zo een V65SP bekeken. Best iets leuks van te bouwen :) Hmmm

Maar een V7 Sport is toch ook ultiem! :P
Toch ook eens kijken wat die nortons kosten :)
 
Hmmm, laatst op makrplaats.nl nog zo een V65SP bekeken. Best iets leuks van te bouwen :) Hmmm

Maar een V7 Sport is toch ook ultiem! :P
Toch ook eens kijken wat die nortons kosten :)
ja, de V7 sport, dat is het ultieme van Guzzi :P , maarja, de prijzen zijn daar ook prijzig van '(
 
Dit wordt mijn nieuwe brik :)

full



een Yamaha YZ 400 uit '77


Ik krijg hem van een meisje die hem oorspronkelijk als cadeau voor haar vriend gekocht heeft, maar ze zijn nu uiteen gegaan, en nu zit ze ermee.

Ik ben er toevallig op uit gekomen, en als ik er iets mee kon doen mocht ik hem hebben.

Nu kan ik 2 van mijn passie's combineren: brikken en crossen :]
 
Gisteren een CB450 gekocht om te veranderen in een RC450 replica. Ik wil dit jaar toch nog wel met een paar klassieke demo races meerijden. Helaas wordt het een beetje vol in de werkplaats en ga ik het cb550'je maar weer verkopen.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren een CB450 gekocht om te veranderen in een RC450 replica. Ik wil dit jaar toch nog wel met een paar klassieke demo races meerijden. Helaas wordt het een beetje vol in de werkplaats en ga ik het cb550'je maar weer verkopen.

Heb jij een OW31????
 
cb250 bedoel ik :)
Heb je daar wat meer info over en foto van?
Ik ga waarschijnlijk toch pas na de zomer een motor kopen.
 
cb250 bedoel ik :)
Heb je daar wat meer info over en foto van?
Ik ga waarschijnlijk toch pas na de zomer een motor kopen.

Voor foto's moet je ff in Klassiekers kijken, bij restauratie CB250. De zwarte gaat als eerst weg, en gaat zon 200 euro kosten.
De andere CB250 is ten tijde van verkoop volledig gerestaureerd, en licht opgevoerd/gecaferaced :P Gaat denk ik rond de 800 euro kosten :)
 
Ik heb net ff gekeken. ik zal hem onthouden voor als ik na de zomer nog niets anders heb gevonden. Je woont trouwens wel ver bij me vandaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan