Wat wordt jullie motor na de 25 kw periode

Nog een jaartje of 2 25 kw want dan heb ik nog steeds geen geld :+

Maar ik ben wel helemaal gek op de triumph daytona en de er 6f, een beetje van die niet zo superbekende motoren.
 
na de 25kw periode gewoon op mijn zx6r verder :] , ben student dus heb geen flappen om een andere te kopen :N , gewoon de begrenzers eruit en er voor onbepaalde tijd op doorrijden

maar als ik het geld zou hebben: kawasaki zx6r 2005 :Y :} super mooie motor
 
hihi lijkt wel of iedereen voor een kawa gaat :+

Ik ga eerst zonder begrenzing rijden op mn vfr-tje..

en als ik genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heb wil ik een kawa zx6r ui 2004.. een groene natuurlijk *O*



full
 
jaah hahaha iedereen gaat voor de kawasakis tegewoordig :Y Waar is de goede ouwe tijd dat Honda de leiding had ;) Kawasaki zx-r's zijn zeker wel mooie dingetjes :Y

:W
 
voor mij wordt het een Harley, de Electra Glide:

harley%20electra%20glide%20standard.JPG

origineel zien ze er zo uit, maar die van mij moet wel gestript worden, USD vork met dubbelschijf, dat soort onzin erin :P
 
Tsjah, gewoon een van de motoren die er binnenkort gaat komen (moet hem dan nog wel op 25kw zetten voor een half jaar... ;( ). Tot nu toe nog 2 (misschien 4) kanshebbers:

- Yamaha FZR 600
- Kawasaki GPX 600R
(- Yamaha XJ 600 Diversion)
(- Honda CBR 600F)

Na de 25kw gewoon op 1 van die door blijven rijden 8-)
 
Ik heb me rijbewijs nog niet eens. Maar ik kom in de 35kw zone waarschijnlijk als die regeling in gaat in november??... En ik hoop dat die dingen dan allemaal op een beetje goede manier LEGAAL op 35kw te maken worden. Dan komen in aanmerking:

Yamaha R6 (grootste kanshebber)
ZXR 600
GSX-R 600

En dan in de zomer een week lang door de alpen rijden met dat ding! Lijkt me echt te gek!
 
Mijn huidig NX'je, maar dan wat groter, een dikke allroad dus:

XTZ 750 Super Tenere
XRV 750 African Twin
F650 GS
Transalpje...

Voorlopig heeft de Yamaha de meeste credits, de Twin is net iets te duur.
 
Eigenlijk zit ik eerlijk gezegd wel een beetje te denken aan een kawasaki gpx-600 r/750 r... Niet een van de supermooiste motoren.. maar wel erg goede prijs/kwaliteit verhouding :)
Wat jullie? :]
 
Eigenlijk zit ik eerlijk gezegd wel een beetje te denken aan een kawasaki gpx-600 r/750 r... Niet een van de supermooiste motoren.. maar wel erg goede prijs/kwaliteit verhouding :)
Wat jullie? :]

Prima, ik ben momenteel inderdaad ook vanwege dezelfde reden daarnaar aan het kijken (nog wel op 25kw dan, samen met nog een paar andere modellen), maar heb al een klein stukje op de GPX 600R gereden. Het zit echt fantastisch en rijd ook lekker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan