Wat wordt jullie motor na de 25 kw periode

San-de-hondaman

Die hard MF'er
2 mei 2006
598
0
Ridderkerk
Hebben jullie al zitten kwijlen en nachten liggen dromen van de motor die jullie na jullie 25 kw periode gaan kopen?? :9~ hahaha brand er lekker op los, en laat me jullie droommotoren zien :] . Ik kwijl nu al bij het idee van een RSV mille. Geweldige motoren!!

Groeten

San de Hondaman :W
 
m'n yamaha r6 natuurlijk, die blijft hier nog wel minimaal 15maanden in de garage staan, en na die periode als t gas d'r opmag mag die van mij ook nog blijven hoor :Y
 
Goeie kans maken de SV650 en de Cagiva Raptor 650, zelfde ijzersterke blok. En anders een mooie Japanse 600cc.
 
Ik kocht als eerste zware motor een GSX600F van 1993, leuk ding voor heel weinig geld toendertijd. Daar een tijdje op gestuurd, maar ik vind een 600cc 4 cilinder meer voor hoge snelheid, onderin zijn het trage beesten (de GSX al helemaal!), daarna een XT350 voor erbij gekocht. Toen reed ik vaker XT dan GSX... en toen kwam ik de DR tegen. XT eruit, GSX eruit en sindsdien al bijna 3 jaar DR. Heb 33kw op het achterwiel dus veel ben ik er niet mee opgeschoten, maar het koppel (56nm op achterwiel) is niet verkeerd.

Achja, dit alles is alweer 4 jaar geleden dat ik zwaar mocht rijden.
 
ik ruik een posertopic :9

:+

dit wordt mijn motor na 25KW :P

full


tis ook mijn 25KW motor, maar dat boeit niet :+ over een maand mag de begrnezing eraf :9 })
 
Het liefst ga ik in juli 2007 meteen een gsxr 750 K6 (of 7 :) ) halen, maar daar kom ik dan denk ik 8.000 euro te kort voor.

een R6 uit 2000/2001 zie ik wel zitten :]
 
strakke fiets hor die zx6-r jaah dat blijft natuurlijk ook gewoon de optie, om de begrenzers eruit te trekken en lekker zo te gaan rijden ;)

:W
 
strakke fiets hor die zx6-r jaah dat blijft natuurlijk ook gewoon de optie, om de begrenzers eruit te trekken en lekker zo te gaan rijden ;)

:W
met dat idee heb ik zelfs deze motor gekocht! dan heb ik er over een maand nog wat aan...
anders moet ik em verkopen en met afschrijving icm de kilometers die ik erbji heb gezet, is dat wel een behoorlijk waarde-daling..
 
Eerst ff flappen sparen.

Een thundercat lijkt me helemaal mijn ding, lekker sportief touren. Maargoed, studenten en geld :N
 
Pff, mij maakt het niet zo uit. Een 500 ofzo, ik ga pas echt helemaal mijn zin kopen als ik werk, anders nooit genoeg dinars...
 
Een custom made bike door Orange County Choppers..
Damn dat lijkt me wel gruwelijk, helaas moet ik nog aan mn 25kW periode beginnen..
dus ik kan blijven dromen :P
 
Fazer 1000 *O* :Y , maar vooral omdat die beter zit met mijn lengte dan een 600 ;)
 
weer een naked denk ik, zit nog een beetje te twijfelen maar goede kanshebbers zijn:
- SV650
- bandit 600
- Hortnet 600
 
ik ruik een posertopic :9

:+

dit wordt mijn motor na 25KW :P

(Afbeelding)

tis ook mijn 25KW motor, maar dat boeit niet :+ over een maand mag de begrnezing eraf :9 })

Is dat de viaanse brug (zo word ie plaatstelijk genoemd :9 ), ik bedoel de brug over de lek bij vianen?

Zo jah heb ik je al vaker gespot daarzo kan dat kloppen?

Mijn droom na mijn 25kw periode is de CBR600RR daarna een Blade *D
 
Is dat de viaanse brug (zo word ie plaatstelijk genoemd :9 ), ik bedoel de brug over de lek bij vianen?

Zo jah heb ik je al vaker gespot daarzo kan dat kloppen?

Mijn droom na mijn 25kw periode is de CBR600RR daarna een Blade *D
dat is indd de viaanse brug en ik kom daar ookw el vaker lekker :] dus je zou me indd wel vaker daar gespot kunnen hebben :Y :W
 
Ik denk dat ik gezien mijn lengte neig naar een
Bandit600.

Leuk voor mijn 25kw periode en daarna is het ook
nog leuk om te rijden. + ik heb er de ruimte op.

Maar eerst nog mijn papiertje halen, al schiet dat
nu al redelijk goed op
 
Terug
Bovenaan Onderaan