Wat zal hij waard zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

BandY

MF veteraan
17 apr 2008
39.838
12.319
Hoorn/Lelystad
Wil mijn Virago 750 verkopen en heb al wat biedingen gehad, maar heb geen idee wat deze motor nog waard is. Zie bedragen van € 1900= tot € 2800,= bij andere advertenties.

Jullie enig idee ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, tussen de 19,00 en 2800 euro, dus :)


En nu niet meer op deze manier je marktplaats ad onder de aandacht brengen, is best irritant :)
 
Wil mijn Virago 750 verkopen en heb al wat biedingen gehad, maar heb geen idee wat deze motor nog waard is. Zie bedragen van € 19,00= tot € 2800,= bij andere advertenties.

Jullie enig idee ?

http://link.marktplaats.n
ziet er erg netjes uit. maar 1993 heb je een dagwaarde van 500 euro omdat het nog rijd. maar als een liefhebber hem tegenkomt zou die er gerust 2000 euro voor kunnen neerleggen.

het blijft een kwestie van vraag en aanbod. en hoeveel zin je heb om langdurig ermee te leuren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
in de huidige markt, tussen de 2500 en 1500 euro.
 
Laatst bewerkt:
Hij is waard wat iemand er voor geeft. Vraag gewoon 10.000 euro en als er iemand komt heb je mazzel. Komt er niemand, dan zit je misschien te hoog en moet je het met een lagere vraagprijs proberen.
 
Huh? Zou dat niet logischer zijn als het tussen de 1500 en 2500 euro was? Alhoewel, eigenlijk niet aangezien je "tussen" zegt. Hmm ...

Ik zal me hier eens over buigen.

ik typte eerst ''tussen 2000 en 3000'' en heb het toen in dit veranderd.
Misschien dat dat help in je queeste naar besluitvorming :?
 
Laatst bewerkt:
Hij is waard wat je er uiteindelijk voor krijgt... Als je teveel vraagt wordt er niet gekocht. Met huizen precies hetzelfde... Mensen willen koste watkost hetzelfde vangen voor hun huis alsmaar ze er een paar jaar geleden voor betaald hebben en dat is in de huidige tijd niet realistisch...
 
Inderdaad wel een vieze verkapte manier om je marktplaats advertentie te promoten. Alsof je na zoveel jaar motorrijden en met een beetje marktplaatsen/googlen niet tot dezelfde conclusie kunt komen.
 

Dan kun je wel boos gaan kijken maar dat is zo ongeveer wat een 13 in een dozijn japanner van bijna 20 jaar oud waard is. Daar is niks mis mee maar het is geen bijzonder waardevolle motor. In hele goede staat krijg je misschien wat meer maar niet veel.

Ik zie nu ook dat dit je hoogste bod is na 2 dagen marktplaats. En daarna is er niet meer geboden maar zijn er wel nog een stuk of 15 Virago´s 750 te koop aangeboden.
Lijkt me vrij duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan