Wat zat er allemaal bij je nieuwe motor ?

Duncan

MF veteraan
Donateur
19 mei 2001
16.207
12.762
Was vandaag bij de dealer voor de 1000 beurt (oke 980 km :) ) en toen had hij het over het afstempelen van het onderhoudsboekje. Nu heb ik thuis even gekeken en ik heb dus alleen het instructieboekje gekregen. Nu vraag ik me af wat ik dus nog meer mis. Horen er nog meer dingen bij een nieuwe fazer behalve instructieboekje,gereedschapsetje en mijn missende onderhoudsboekje ?
 
heb je je bijhorende yamaha combi en helm niet gehad dan?
slechte zaak :X
 
Nee en ook niet de geheel verzorgde reis naar japan om de nieuwe fz6 gebouwd te zien worden :( . Moest zelfs nog betalen voor de 1000 beurt ook, was bij mijn 206 bij de prijs inbegrepen..... '(

Zou ze ook niet willen hebben tenzij er een mooie nieuwe Arai bij zit natuurlijk
 
2 zelfs, en benzine. Gereedschap is zelfs al gebruikt om een gestrandde honda te redden.
 
Vewacht ook verder niet teveel uit dit topic hoor, grapjassen hebben ws gewoon het boekje aan een ander gegeven (deze stond er al eventjes nl) omdat die hem kwijt was oid. Morgen maar even langsrijden, mooi ritje . Nijkerk voor boekje, Garderen voor kapotte achterveer vd XJ, verder tot de tank leeg is en het donker word, Nijkerk. Moeten weer een paar km's van te maken zijn. snel naar de 1600 en dan is het inrij leed geleden volgens de dealer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan