Wat zeg je tegen je motor???

Ik doe van alles met m'n motor.....

... en ik niet alleen.....
= postmoderne hedonist



Door Fuck Het Milieu op 04-11-2004 15:30




Op woensdag 03 november 2004 21:12 schreef HenghengHenk het volgende:
Hoe kan je eigenlijk iemand "quoten"? Sorry ben nog redelijk nieuw hier




hee, niet er over heen lullen, ik begrijp dat je als man, na zo'n foto met mij op de rug van je tante K, enigszins ontdaan bent.
Ook heb ik het niet veilig gedaan maar ik verzeker je, het is lekkerder zonder

Maak je geen zorgen, ik heb haar schoon 8r gelaten




_______________
Dit ben ik tóch
Mijn nieuwe voornemen is om er een sport van te maken in 2006 zo min mogelijk geld uit te geven!
 
ikzeg:

was weer lekker meiss, heerlijk genoten van je

etc etc

dat soort dingen dus en nee ben geen pervert :P :+
 
Lolaaaaa......wat is het koud he mop ;(

Wel gewoon starten he kreng B|

sjjuistem zo hoort t :}

en dan lekker :] :Y

Tijdens de rit ben ik meestal te druk met mijn medeweggebruikers te laten weten dat ze niet kunnen rijden :X _O-
 
Laatste tijd spreek ik het kreng alleen als de carbs weer eens bevriezen.

Paar klappen kan het krijgen en wat kracht termen en daar doet het het maar mee.
 
Ook al is het winterstop (iek was ein behtje dom) ik ga regelmatig mijn meisje bekijken hoor. Even onze liefde warm houden met een aai en glimlach :)

een kleine noot nog: mijn VFRiendin en ik schelen maar 5 jaar (moi 22) wie van jullie kan nog meer zeggen dat ze een relatie hebben met een meerderjarige :W
 
ik doe altijd net of de motor via men stem bestuurd wordt..

"en GAAAAAAAAAAAN" :9
 
mijn mobiele vuilnisbak is mannelijk.. "Iwan"
en voor ik ga rijden moe'k um trappen B|

meestal wil ie na drie trappen het wel doen.. O-)

hij sputterd alleen tegen als ik weer eens vergeet de kraan open te zetten |(
 
Ik zeg voornamelijk:

harder, harder, harder,HARDER }) })






en nou niet zitte zeure dat ik dan maar een gsxr, r1, zx10r had moeten kopen B|
 
Word het veroorzaakt door een te strak zittende helm dat je ineens tegen je machine begint te blaten :? Soms alleen schelden als dat ding niet doet wat hij moet doen of zelfs helemaal niet doet maar verhaaltjes e.d. vertel ik wel tegen iemand anders dan mijn motor...
 
Word het veroorzaakt door een te strak zittende helm dat je ineens tegen je machine begint te blaten :? Soms alleen schelden als dat ding niet doet wat hij moet doen of zelfs helemaal niet doet maar verhaaltjes e.d. vertel ik wel tegen iemand anders dan mijn motor...
Helm zit prima :Y
zoals Ilian al zei. De basis voor een goede relatie is communicatie :9 8-)
 
daarstraks zei ik nog

gvdrdegvdr, starten kreng

even later tegen mezelf

gvdrdegvdr, aan de acculader zetten, eikel

:X
 
Word het veroorzaakt door een te strak zittende helm dat je ineens tegen je machine begint te blaten :? Soms alleen schelden als dat ding niet doet wat hij moet doen of zelfs helemaal niet doet maar verhaaltjes e.d. vertel ik wel tegen iemand anders dan mijn motor...
ik zeg niks,komt mischien omdat ik verwacht geen andwoord terug te krijgen :?

Jullie laten een kans op de enige intelligente conversatie van de dag zomaar
schieten?

Waar communiseren jullie dan mee? je kinderen/collegas/vrouw/baas/schoonmoeder :o
full


..laat mij dan maar lekker tegen me motor lullen
 
ik zeg altijd : "harder KOM OP! harder" want hij is niet zo snel.
maaruh als we net een gevaarlijk koekblik hebben ontweken oid dan krijgt ie van mij altijd een aai over zijn tank :)
 
het spul heeft een naam, maar da's alleen maar om onderscheid te kunnen maken, zo van als ik van huis ga: "Dâââg, ik ga met de Skippybal": Het witte twee-en-een-halfje heet de "kwartliter", de FII heet skippybal, dat kwam omdat de achterveer helemaal verrot was en mijn transporter T4 heet Tweetie. En waarom??? kweenie

t4_1.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan