wat zijn de beste banden

Status
Niet open voor verdere reacties.

olivier22

MF'er
18 jun 2010
160
0
boskoop
Ik zoek een bandeset voor me kawasaki z750 maar welke weet ik nog niet.
Rij veel lange stukken naar het buiteland maar de motor lekker door de bocht heen knallen ben ik ook zeker niet vies van.
Heb nu gehoort van de pirelle angel en de pilot road 2
Heeft iemand hier verstand van banden ??
 
Hm.... lolbroeken..... :+

TS, die keuze ligt aan jezelf. Een band is altijd een compromis. Wil je maximale grip, dan neem je een zachtere band, maar die slijt weer harder, met name op langere snelwegritten. Wil je maximale kilometrage, dan neem je een harde band, maar die geeft weer minder grip.

De Pilot Road 2 komt uit alle testen als de beste of een van de beste sporttoerbanden. Dat is -opnieuw- een compromis tussen veel kilometers en behoorlijke grip. Ook prima bij nat wegdek en kou.
Ik ben er zelf erg tevreden over onder m'n Fazer 1000, maar dat wil niet zeggen dat jij 'm ook goed vindt.....
 
deze natuurlijk!

sportsmarttcm38670625.jpg
 
Ik ook maar dan uit ervaring :+
(en ja... ik heb diverse merken, types en soorten getest).
Blijft het alsnog een feit dat het voor een ander totaal waardeloos kan zijn, al is het alleen maar omdat de vorm geen goed gevoel geeft.
 
Hm.... lolbroeken..... :+

TS, die keuze ligt aan jezelf. Een band is altijd een compromis. Wil je maximale grip, dan neem je een zachtere band, maar die slijt weer harder, met name op langere snelwegritten. Wil je maximale kilometrage, dan neem je een harde band, maar die geeft weer minder grip.

De Pilot Road 2 komt uit alle testen als de beste of een van de beste sporttoerbanden. Dat is -opnieuw- een compromis tussen veel kilometers en behoorlijke grip. Ook prima bij nat wegdek en kou.
Ik ben er zelf erg tevreden over onder m'n Fazer 1000, maar dat wil niet zeggen dat jij 'm ook goed vindt.....

full


Ben zelf ook erg tevreden over Pilot Road 2 CT, maar eh... TS, als je nou echt goed advies wilt is het misschien een goed idee om een bouwjaar te vermelden, want Kawasaki's Z750 werden al vanaf 1980 of zoiets gemaakt, en de Z750's van toen zijn toch echt heel andere fietsjes dan de Z750 van nu...
 
Misschien een idee voor de modjes om het bandentopic sticky te maken :?
Staat ie standaard mooi bovenaan en als ze dan nog een nieuw topic openen dan kunnen ze die zonder zeuren sluiten 8-)
 
Misschien een idee voor de modjes om het bandentopic sticky te maken :?
Staat ie standaard mooi bovenaan en als ze dan nog een nieuw topic openen dan kunnen ze die zonder zeuren sluiten 8-)

Dan weet ik er nog wel 7 die zo sticky kunnen worden, en das te gortig.

We doen gewoon telkens een slotje, met een verwijzing: zie het grote bandentopic.

Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan