Wat zijn de zwakke punten van de Burgman 400?

BikerT

MF'er
30 jul 2008
136
0
Beste scooteraars,
Ik heb om een aantal redenen voor de Burgman 400 gekozen.
Ik heb er 1 gekocht uit 2004. De scooter bevalt super overigens.

1 van de redenen waarom ik niet voor de Burgman 600 heb gekozen is, omdat hier technische problemen mee kunnen ontstaan met de aandrijving en dan zijn de kosten niet mis! Er zijn al veel meldingen van bekend, allen zo met een km-stand van rond de 60.000 km.

Wat zijn de zwakke punten van de Burgman 400?
(zo weet ik dat het oudere model Burgman 400 -die met carburateur- nogal eens startproblemen geeft bij zeer koude temperaturen...)

Maar wie weet er meer known-errors van de Burgman 400?
(ik bedoel dus geen zaken als stuurt niet fijn ofzo, maar echt technische dingen)

(puur mijn interesse)
Vriendelijke groet!
 
Tja, ik zou zeggen : dat het geen T-Max is..... ;)

Maar je hébt'm al gekocht... je vraagstelling is dus een beetje als mosterd na de maaltijd.

Als-ie al 7 jaar oud is, zullen de kinderziektes er alvast uit zijn gehaald... zeker als hij alle recalls heeft ondergaan.

Verder laat ik graag het woord aan de effectieve Burgman-bezitters die wellicht wat minder raaskallen dan ik, als Yamaha- en BMWrijder... :+
 
Een aantal van ons hebben last gehad van ongelijke slijtage van de schijven waar de aandrijfriem over loopt.
 
@Slijkmoto. Het is geen mosterd na de maaltijd. Ik schreef in mijn post dat het vanuit puur mijn interesse was. Maar dit terzijde. Maar ik had je :) ook wel gezien hoor! :)
@f650. Tja er valt verder niet veel te melden, lijkt het.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan