Wat zijn goede Ducati dealers?

edisside

MF'er
9 feb 2002
125
0
NL
Ff een vraagje... Wil deze zomer een motor kopen. Een nieuwe Ducati Monster.

Weet iemand waar ik deze het beste kan kopen. Of bij welke dealer juist NIET?

Bedankt alvast!

PS.. maakt niet uit waar als het maar een betrouwbare dealer is.
 
Ik heb de mijne gekocht bij Startwin (www.startwin.com). Krijg echter langzaam het idee dat ze er veel van de techniek weten maar niet altijd even netjes werken. En discussie voeren over betaling van vervanging van kapotte onderdelen terwijl ik nog garantie had kan ik niet echt waarderen.

Ik ga dus voor het volgende onderhoud naar Biggelaar (www.biggelaar-performance.com).

Andere dealers heb ik geen ervaring mee.

Kijk anders een bij www.motordealer.info voor ervaringen van andere mensen.
 
Laatst bewerkt:
Da's wel een naaistreek ja!
Je hebt tenslotte toch 2 jaar garantie af fabriek!

Ik ga wel eens bij de Biggelaar kijken. Hoor er veel goeds over.
 
Biggelaar zit zoals op hun site te lezen in
text-biggelaar.jpg
 
jezus, het lijkt wel of jullie door biggelaar worden gesponsord.

Neu, maar ik heb alleen maar ervaring met startwin. Ik wil nu naar een andere dealer en de naam biggelaar is vaak te horen op dit forum en niet negatief. Dus dan ga ik het daar eens proberen. Ik zeg niet dat affetto niet goed is. Ik heb werkelijk geen idee.
 
jezus, het lijkt wel of jullie door biggelaar worden gesponsord.
nee maar de stand op motorbeurs was wel gedeeltelijk betaald door biggelaar ,en ben natuurlijk zelf erg aktief op dit forum , en kan het goed met de meeste mensen vinden ,
vandaar dus het grote pro-biggelaar gevoel ,maar inderdaad er zijn meer ducati dealers die goed zijn alle met goede en slechtere kanten ,
wel staat voorop dat 35 jaar ervaring met een merk nooit negatief kan werken .
en ZUT 3 maanden garantie is volgens bovag normen niet meer mogelijk (sinds kort pas hoor ) maar volgens de bovag is elke aangesloten dealer verplicht om 6 maanden minium te geven op gebruikt ,in jou geval zou bij ons zelfs 1 jaar gelden ivm met de leeftijd (alles onder de 5 jaar )
groeten van een neutrale dealer
 
en ZUT 3 maanden garantie is volgens bovag normen niet meer mogelijk (sinds kort pas hoor ) maar volgens de bovag is elke aangesloten dealer verplicht om 6 maanden minium te geven op gebruikt ,in jou geval zou bij ons zelfs 1 jaar gelden ivm met de leeftijd (alles onder de 5 jaar )
groeten van een neutrale dealer

Buiten de garantie periode heb ik gelukkig tot nu toe geen problemen meer gehad :}
Problemen zijn uiteindelijk opgelost zonder dat het mij iets kostte. Maar er waren diverse zaken niet helemaal in orde bij de eerste aflevering. Dat vind ik niet netjes.
Dus als je het niet erg vindt :P kom ik eind van dit jaar mijn motor brengen voor het noodzakelijke onderhoud.
 
Buiten de garantie periode heb ik gelukkig tot nu toe geen problemen meer gehad :}
Problemen zijn uiteindelijk opgelost zonder dat het mij iets kostte. Maar er waren diverse zaken niet helemaal in orde bij de eerste aflevering. Dat vind ik niet netjes.
Dus als je het niet erg vindt :P kom ik eind van dit jaar mijn motor brengen voor het noodzakelijke onderhoud.
met een ducati altijd welkom (zonder dus de persson ook alleen de motor niet ;) )
 
Woon in de buurt van StarTwin en Kluis Apeldoorn maar ga voor onderhoud aan mijn Duc naar Steenwijk naar HdeB.
Het valt wel op dat een Ducatist geen probleem maakt als zijn dealer niet in zijn eigen omgeving zit. Ze komen van heinde en ver als men een goede Duc dealer heeft gevonden. Dit geldt niet alleen voor RedBull, maar ook voor Affetto, HdeB en andere dealers.
 
Heb mijn monster particulier gekocht. Ergens aan het eind van deze planeet. Mij prima bevallen. monstertje rijd als een monster. :)
Voor onderhoud etc. rij ik altijd even naar Spanje of Italie :P
Ff serieus; voor onderhoud :] ik naar Alkmaar. (Zaanstad motoren) Is voor mij 't handigste. En er zat gewoon nog garantie op, dus gekocht met de garantiebonnen. Reparaties door fabrieksfoutjes etc lekker met de garantie bonnen. Ook in Spanje dus. Moet je ze wel alleen meenemen. :(
Dus volgens mij moet 't niet veel uitmaken waar je hem koopt als er nog garantie opzit.
Heb geen ervaring met Biggelaar, misschien komt dat nog.
 
Laatst bewerkt:
Anders kun je het ook nog wel eens proberen bij dirk olijve in assen, prima service en er ook nog verstand van hebben. Wij hier uit het hoge noorden rijden hier met een cluppie van een man of negen met allemaal duc's. Ik heb mijn eigen 916 er ook vandaan en ben erg van de man onder de indruk. Kijken kost niks. www.olijve.nl :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan