Wat zijn goede navigatiesteunen voor een 28 mm stuur?

RVZ Motors

MF'er
18 jan 2015
127
0
Lelystad
Goedenmorgen Dames en heren,

Voor mijn streetfighter wil ik graag mijn navigatie (tomtom rider 410) als snelheidsmeter gebruiken. Nu heb ik het idee om deze midden op mijn 28mm stuur te zetten. Nu zijn er heel weinig steunen te vinden voor een normale prijs. Deze hieronder kost bijvoorbeeld 118 euro wat ik wel erg veel vind. Ik zoek iets soort gelijks en ik dacht, dat kunnen jullie misschien ook wel weten!

Ik hoor graag van jullie of jullie opties hiervoor weten. Ik voeg een foto van de steun toe die ik zoek en een foto van mijn motor hoe hij nu is. Dan weten jullie ook watvoor stuur ik heb. Het is gewoon een renthal fatbar met 28 mm aansluiting.

Thanks!! :]
full
 
Al gekeken naar RAM-mounnts? Kun je op meerdere plekken in en om je stuurmonteren met de juiste onderdelen.

https://www.rammount.com/activity/motorcycle-mounts

En er zijn ook montage mogelijkheden voor Tomtom's kan alleen jouw versie niet exact vinden.

Thanks voor de snelle reactie. Hier heb ik inderdaad naar gekeken. Het ideale van de rammounts is inderdaad dat zo overal te monteren zijn. het grote nadeel voor mij is alleen dat als je een rammount plaatst, het een gigantische toren wordt aan plastic die je moet monteren om uiteindelijk je tomtom er op te kunnen zetten. De beugel wordt dan zo weer 10cm hoog wat erg in de weg zit als het als dashboard moet functioneren. De optie van de navigatiesteun hierboven is wat dat betreft erg kort en ideaal om het 'werkje' zo kort mogelijk te houden.
En zoiets?

Eigenlijk de Chinese variant van de RAM X-grip
HTB1Z5tSXyCYBuNkHFCcq6AHtVXaV.jpg
Ik snap je keuze! ik vind het alleen niet professioneel om op je motor te zetten als het echt als dashboard moet functioneren.
 
Kijk! Dat is inderdaad een heel erg goed idee :) Dat scheelt een hoop plastic dat er tussen zit en zit hij strak op mijn stuur. Daar kan ik wel wat mee. ZIjn er nog meer mensen met goede ideeen? Dan kan ik altijd wat overwegen. Thanks maar weer!
1 (oude) passende riser zoeken en die op zijn kop op je stuur monteren. Daarop kan je een plaatje schroeven waar de Tomtom opname op past.

Zoiets:

[afbeelding]
 
Terug
Bovenaan Onderaan