Wat zijn goede toerlaarzen?

Daytona Touring Star GTX

nu bij Motozoom 240 euries
vorige week gekocht en zitten super en de waterdichtheid en garantie geloof ik wel
getuige eerdere reacties hier
Jan.
 
omdat mijn wreef wat hoger en mijn voet iets breder is dan gemiddeld, paste de Daytona TS helaas niet. Het werd Revitt Rival h20 (ook bij Motozoom) en ik moet zeggen dat het me prima bevalt!

full
 
Laatst bewerkt:
Daytona heb ik als toerlaars, een sportieve laarse met speciale harde stukken voor bescherming van je voet, scheenbeen en extra versteviging bij het punt waar je schakelt.
Handgemaakte laarzen van echt leder, super ! Zijn best prijzig, maar je doet er dan ook zo 10-12 jaar mee als je ze goed verzorgd.
 
omdat mijn wreef wat hoger en mijn voet iets breder is dan gemiddeld, paste de Daytona TS helaas niet. Het werd Revitt Rival h20 (ook bij Motozoom) en ik moet zeggen dat het me prima bevalt!

[afbeelding]
Ik kan je uit eigen ervaring dat het weggegooit geld is! Ik heb nog nooit zulke slechte laarsen gehad als die.

Eerste keer waren de stiksels van de rits uitgescheurd terwijl er niets anders dan een groot gewicht op stond (voet erin). Die had het dus never nooit gehouden als je van de motor afgevallen was met 100 km/h.

tweede keer (andere kant) was de rits uitgescheurt bij het aantrekken van de schoen. Niet eens een ongeluk ofzo gewoon aandoen.

Verder zul je absoluut niet blij zijn als je wat langere ritten moet maken, want je voeten worden drijf en drijf nat van de zweetontwikkeling.

voor mij dus geen revit schoenen meer.
 
:$ Heb 2 jaar garantie en tot nu toe no problemo. We gaan het zien...
 
Laatst bewerkt:
:$ Heb 2 jaar garantie en tot nu toe no problemo. We gaan het zien...
Hopelijk zal je nooit in een ongeluk betrokken raken. Ik heb mijn vertrouwen absoluut verloren. Overigens gaat het echt enkel en alleen om de rits. Die hebben ze te zwak uitgevoerd. Zowel hoe deze gestikt is als hoe sterk deze rits is. Als ze nou een betere rits genomen hadden die wat beter gestikt is dan hadden ze gewoon een top schoen gehad. Nu is het een flut schoen.

Klein schakeltje maar grote gevolgen.

overigens... garantie daar zeg je me wat... heb hem nog maar een jaar, maar ben wel bij de schoenmaker geweest om ze te laten repareren vervalt mijn garantie zeker :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan