Wat zijn je vakantieplannen voor 2023?

Mooie route zo maar volgens mij ga je niet door de Dordoge zo te zien , dit is verder naar links .
Weet het ook niet zeker maar volgens mij is dat een deel door het centraal massief wat ook een geweldige mooie streek is .
Waar groen en geel elkaar raken zit 12km van de rivier af. dat is echt wel de Dordogne
 
Zijn er al geluiden van scandinavie-gangers op 2 wielen?
Het is daar op div. plekken noodweer.. vandaar.
 
Ik ga over een paar weken naar Nieuw Zeeland, het zuidereiland om wat zomer te snuiven.
De reis zelf is wel een bitch.. met 2x overstappen, maar ja het schijnt er supermooi te zijn en dit is mijn kans om daar eens op de motor te stappen.
Heey! Wat late reactie maar ik ben benieuwd! Ben jij op de motor gestapt in nieuw zeeland? Ik ga zelf as jaar naar nieuw zeeland en was benieuwd naar je ervaringen! Lijkt mij ook tof om daar eens op de motor te stappen!
 
Ik dacht al vreemde reactie.
Hier is nu zomer, dus daar is winter. Maar zie dat bericht was van de kerst.

Motorrijden zeker DOEN!!
Heb ik ook gedaan in Z.Afrika. GEWELDIG!!!

En ja, ik heb NZL ook nog ergens op m'n lijstje staan.
Voorlopige plannen volgend jaar zijn naar Vietnam.
 
ik wilde de great ocean road gereden hebben
West australie is veel mooier qau natuur. Heb heel australie gehad, wel met een ford falcon 5 cylinder automaat en tent hhaha.
je heb daar veel verborgen parels zoals Karijini National park, Kimberley, het zijn allemaal wel afstanden maar dan heb je wat te rijden echt een superland om te reizen. maar de graet ocean road is zeker ook heel vet.
 
Laatst bewerkt:
West australie is veel mooier qau natuur. Heb heel australie gehad, wel met een ford falcon 5 cylinder automaat en tent hhaha.
je heb daar veel verborgen parels zoals Karijini National park, Kimberley, het zijn allemaal wel afstanden maar dan heb je wat te rijden echt een superland om te reizen. maar de graet ocean road is zeker ook heel vet.
Een vriend van me woonde in Sydney, die heb ik daar 3 weken opgezocht. Zie ook: Reisverslag Roadtrip Australië januari 2014
 
Zijn er al geluiden van scandinavie-gangers op 2 wielen?
Het is daar op div. plekken noodweer.. vandaar.
Ik ben laatste 2 weken juni/1e week juli in zweden en noorwegen geweest, op de laatste
4 dagen na hebben we waanzinnig mooi weer gehad.
Samen met mij vrouw ruim 4500km gereden, ik op een FJR1300 en mijn vrouw op een Fazer600.
Volgend jaar gaan we weer die kant op, maar dan direct vanuit denemarken naar noorwegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan