Wat zijn jouw motorplannen voor 2011?

Hallo, dat zijn me plannen!

wel heel leuk als je zo met je motor samen dingen kan zien.
Als ik eenmaal wat meer ervaring op heb gedaan wil ik toch ook wel toeren met de motor iig over heel europa!

mooi to-do lijstje :Y

Ik zit nog te overdenken om ergens een ritje Duitsland -> Oostenrijk -> Hongarije -> Kroatie -> Slovenie -> Italie -> Zwitserland -> Duitsland er tussen te proppen. Maar het is echt heerlijk om dat met je eigen motor te doen. Het is echt een reismaatje, een stukje thuis waar je ook bent. ;) (vorig jaar Noorwegen ook alleen gegaan met een tentje, prima bevallen)
 
Er staan dit jaar veel veranderingen op til:
De zijspanmotor: leren rijden en in orde maken voor vervoeren van zaken (ook de trialmotor) zodat de auto eindelijk van het erf kan.
Een licentie voor de trialsport en beginnen met wedstrijden. Kan ook volgend jaar zijn en dit jaar enkel trainen op zoveel mogelijk trialpistes.
Misschien de KLE 500 verkopen en vervangen door een Yamaha XT, of Honda XL.
 
Weekendje Ardennen in mei staat al gepland, verder heel veel weekend ritjes in de Eifel , in juni met de club naar t Sauerland en natuurlijk in Augustus weer naar de Dolomieten :] :]
 
18 worden en rijbewijs halen is prioriteit nummer 1 dit jaar! Halverwege januari word ik 18, dan dat rijbewijs nog. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan