Wat zijn jullie motorplannen voor de winter?

Cervo

MF veteraan
23 jan 2005
4.547
1
Noord-Holland
Nou, het einde van het seizoen staat al aan te kloppen. Street or Track net geweest, Fighterama nog voor de boeg.....ik moet eerst mijn stalling in orde maken zodat ik er fatsoenlijk bijkan en dan eens met een financieel plaatje komen wat er allemaal haalbaar is in de winter. Wat zijn jullie plannen?
 
Planning is als volgt.

Poedercoaten van:
- Frame
- Vorkpoten
- Kroonplaat
- Subframe
- Achterbrug
- Voetsteunen berijder en passagier

Hoofdzakelijk zwart. Ben er alleen nog niet over uit wat ik met de voorste voetsteunen en schetsplaten doe.

- Monteren van undertail
- Monteren van carbon hugger
- Monteren van carbon look hendels
- Monteren van andere reservoirs voor koppeling en remvloeistof (Waarschijnlijk van aluminium oid)

Is een hele lijst, zie wel wat er van af komt. Maar je moet ook wat te dromen houden ;)

Oh ja, als ik er goedkoop aan kan komen komen er ook nog andere uitlaten onder :P

Nu alleen het geld nog :?
 
Planning is als volgt.
Poedercoaten van:
- Frame
- Vorkpoten
- Kroonplaat
- Subframe
- Achterbrug
- Voetsteunen berijder en passagier
Hoofdzakelijk zwart. Ben er alleen nog niet over uit wat ik met de voorste voetsteunen en schetsplaten doe.
- Monteren van undertail
- Monteren van carbon hugger
- Monteren van carbon look hendels
- Monteren van andere reservoirs voor koppeling en remvloeistof (Waarschijnlijk van aluminium oid)
Is een hele lijst, zie wel wat er van af komt. Maar je moet ook wat te dromen houden ;)
Oh ja, als ik er goedkoop aan kan komen komen er ook nog andere uitlaten onder :P
Nu alleen het geld nog :?
Zo, dat noem ik nog eens plannen, ambitieus hoor! Ik ben op zoek naar een alternatief achterwiel en bijbehorend voorwiel, een inchmaat waar een 210 of 240 achterband op past. Wil ook graag een Upside Down Voorvork maar dan komt er meteen veel meer bij kijken. Als je het doet, dan ook goed en volledig:
-nieuwe digitaal display
-nieuwe verlichting voor
-nieuwe schijven voor
-stalen remleidingen
-nieuw potjes op het stuur
-kleinere remhendels
-nieuwe grips
-nieuwe stuur
-etc....
De velgen die ik zoek moeten of 5 spaaks zijn, of gepolijste aparte exemplaren. Ik vrees alleen dat bij mij het thuisfront niet accoord gaat met het prijskaartje......kan ook moeilijk iets vinden.
full
 
Plannen voor de winter ?

Hmmm eerst maar eens beginnen de knutselschhur om te bouwen tot een fatsoenlijke sleutelgarage. Dan de CB1 van m'n vriendin helemaal opknappen. Frame en wielen opnieuw coaten, tank + zitje nieuw kleurtje etc. Dan zal de tijd cq geld wel op zijn, maar als dat niet zo is dan ook een start maken met het opknappen van de CB.
 
Plannen voor de winter ?

Hmmm eerst maar eens beginnen de knutselschhur om te bouwen tot een fatsoenlijke sleutelgarage. Dan de CB1 van m'n vriendin helemaal opknappen. Frame en wielen opnieuw coaten, tank + zitje nieuw kleurtje etc. Dan zal de tijd cq geld wel op zijn, maar als dat niet zo is dan ook een start maken met het opknappen van de CB.

Plaatje? Zoek misschien voor mijn vriendin in de toekomst ook een CB1 maar ze zal eerst moeten starten met lessen.

In de winter even motorrijden in Spanje en Portugal, wow helaas je hebt nou eenmaal luxe- en werkpaarden.
 
Zo, dat noem ik nog eens plannen, ambitieus hoor!

Plannen is 1.

Realisatie is 2 ;)

Ik verwacht in de winter nog het een en ander aan geld te krijgen.

Als dit idd zo is dan gaat het wel goedkomen :P

Poedercoaten van de onderdelen is zowieso iets wat wel gaat lukken.

Kost me totaal €125,-. Vin ik toch een nette prijs :)
 
Ik verwacht in de winter nog het een en ander aan geld te krijgen.
Doe mij ook zo'n geldschieter, tenzij er wat negatiefs aan vooraf is gegaan.

Wat laat je poedercoaten? En waarom niet polijsten of verchromen, vanwege de kleur?
 
In de winter even motorrijden in Spanje en Portugal, wow helaas je hebt nou eenmaal luxe- en werkpaarden.
ik heb zomers geen vrij,in vakanties gaan de mensen met schoolgaande kids voor dus ga ik een stukje overwinteren en tussen kerst en oud/nieuw zijn we toch dicht :] :]
 
Nou, het einde van het seizoen staat al aan te kloppen. Street or Track net geweest, Fighterama nog voor de boeg.....ik moet eerst mijn stalling in orde maken zodat ik er fatsoenlijk bijkan en dan eens met een financieel plaatje komen wat er allemaal haalbaar is in de winter. Wat zijn jullie plannen?

Over twee weken een nieuwe achterband halen en een nieuwe distributieriem laten monteren en verder gewoon doorrijden. Buiten mijn fiets heb ik geen ander vervoer.
 
Kroonplaat, T-stuk, reactiestang van de achterremklauw en lamporen laten powdercoaten :)

Owh misschien ook nog wat motordeksels zwart (laten) maken :9
 
Doe mij ook zo'n geldschieter, tenzij er wat negatiefs aan vooraf is gegaan.

Wat laat je poedercoaten? En waarom niet polijsten of verchromen, vanwege de kleur?


Kheb een gele vtr dus de rest zwart leek me wel mooi staan.

Verchromen is me te veel bling bling, leuk voor op een chopper o.i.d maar niet op mijn VTR, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :P

Kan zijn dat ik de steps polijst en de velgen in een aluminium kleur laat coaten. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Geldschieter is gewoon de 13e maand van mijn baas en eventueel nog wat zaken die ik tegoed heb van de belasting ;)
 
Ik wil myn complete motor een nieuw kleurtje geven(mat zwart met beetje rood)
Ik wil nog wat meer koppel en pk's uit het blok laten halen,myn hoge dam uitlaat verbouwen zodat er een laser duo-tech demper op past en nog wat dingetjes als ik het allemaal redt :]
 
Ik wil myn complete motor een nieuw kleurtje geven(mat zwart met beetje rood)
Ik wil nog wat meer koppel en pk's uit het blok laten halen,myn hoge dam uitlaat verbouwen zodat er een laser duo-tech demper op past en nog wat dingetjes als ik het allemaal redt :]

Hoe ziet ie er nu uit dan? Piccie?
 
Deze winter met name wat details afwerken en wat storende dingetjes oplossen...
- Benzinekraan vervangen door eentje die wel genoeg kan leveren
- Electrische brandstofpomp inbouwen
- Adapters remschijven voor vernieuwen
- Randje voorwiel polijsten
- Onderspoiler pas maken
- Uitlaatsysteem verder aanpassen
- Rem- en koppelingspomp vervangen (misschien ga ik Radiaal)
- Gasbediening vervangen door nauwkeuriger en kortere slag
- Koplamp en stuurkuipje meer naar het zin maken

Misschien een andere CDI monteren... Airshifter opsnorren en monteren... Uitzoeken wat ik met mijn setje extra nokkenassen ga doen... En... En...

Maar niks ingrijpends dus, alleen maar wat details. O-)
 
M'n motor gaat de winterstalling in.
Ik ben nog op zoek naar plek in de omgeving van Veenendaal of Amersfoort.
Iemand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan