wat zijn we aan het doen?????

Tuurlijk mag je dat allemaal vragen.. Helemaal geen problemen met je onderwerpen of zo. Alleen beide topics bestonden al. Motor-forum stickers en reclame hebben we het al eerder over gehad en neem dat topic dan gewoon om je ideeen in te spuien.

Luuk tis iig NIET persoonlijk :P
 
Ohw en wat betreft je radio3 topic, dat was er al, maar dan gemaakt door Iceman.. Hij was eerder dus ging die van jouw op slot..

Wederom niets persoonlijks :P
 
idd: struikelt :)


:r

Sorry hoor, ik ben ook een van de genen die wel eens wat taalfouten heeft, maar om dat altijd te willen verbeteren :r

Iedereen heeft zijn sterke en slechte punten.
Accepteer dat nou toch eens.

Verder even goede vrienden hoor :)
 
Ja ja ik snap het wel, en dan is het best geinig, maar er zijn een aantal, en dan moet ik zeggen niet Boom Boom, die daar een soort sport van maken, en daar ben ik een beetje flauw van.

Maar ik had beter een andere keer kunnen reageren ja, Sorry gestruikeld :)
 
He :?

Vorig bericht had na die van Revolution moeten komen? Vaag.

edit:

En deze ook

edit:


 
Laatst bewerkt:
btw, wat is er mis met iemand op ze taalfoutjes wijzen?
Leert iedereen wat van.
Bij deze heft dus iedereen de toestemming om me foutjes te verbeteren.
 
Tja, wat ik er mis mee, Ik vindt het wel eens wat arrogant overkomen.

Ik heb in mijn familie een aantal zitten die behoorlijk last hebben van Dyslexie (ik zal zelf ook wel een klein tikje hebben meegekregen). En als die me een mail sturen, ben ik erg blij als ik begrijp wat ze typen. Maar dat is dus een zwakke punt, maar als je ziet wat zij presteren op het gebied van Wiskunde of andere technische vlakken en op puur doorzettingsvermogen :} :} :}

Een van mijn broers mocht na zijn lagere school eigenlijks niet naar de LTS, omdat dat toch nog te moeilijk zou zijn voor zijn taalbegrip. Die is toch heengegaan, is daar doorheen gekomen, heeft de MTS gedaan, en is daarna naar de HTS gegaan en heeft dat erg goed volgebracht. Terwijl ik nu nog wel eens problemen heb om zijn mails te kunnen lezen. Moet je je voorstellen hoe hij door al zijn werkstukken heen is gekomen :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Jullie mogen mij er wel op attenderen, want ik schrijf normaal vrij goed nederlands....is er bij ons thuis met de paplepel ingegoten...

Net als 90% van de NLlers die enigste zegt, grr :)

Was ook wel stomme fout zeg hee, hehe! Was vast laat...o nee...dat is het nu, hehe!
 
Ik heb nu het trekje dat mij - als mijn moeder dat vroeger deed- altijd behoorlijk irriteerde helaas overgenomen: mensen corrigeren. Soms lopen de rillingen over m\'n rug als ik de taalfouten hoor of zie die mensen maken. Dan heb ik het dus niet over mensen met Dyslexie ( m\'n broertje heeft dat ook met bv. d,p,q en t ) of de typefouten die hier te vinden zijn ( vaak in de haast getyped om snel commentaar te geven ), maar mensen die toch wel pretenderen goed Nederlands te spreken.
Toch doe ik dat niet om betweterig te zijn of mensen af te zeiken, maar om aan te geven dat het anders zou kunnen of \"hoort\".

En maar snel al m\'n eigen mailtjes nalezen voordat jullie dat doen })
 
Heeft schrijf je met 2 e\'s :P

Enne, bij het verbeteren is chat-taal natuurlijk wel uitgesloten...

Foutjes verbeteren doe je trouwens wel niet bij de duidelijke snel-typ-fouten (heeft) en doe je ook enkel bij een nuttige post, dus niet gaan posten met enkel spellingsverbeteringen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan