Wat zit er in jouw cockpit?

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.418
35.842
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Er is nog een topic met iets van cockpit in de titel maar ik wil nu weten wat er in je cockpit in een race/CRT/trainingsdag zichtbaar is. Of duidelijker: Wat voor meters heb je in je cockpit en waarvoor.

Ik heb alleen een toerenteller, contactlampje en een koelvloeistoftemparatuurmeter.

Ik zit te denken aan toerenteller met shift light. Olie temperatuur meter eventueel met vloeistof temperartuur meter. Laptimer is voor als ik beetje nette tijden begin te krijgen.

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alleen een laptimer. Toerental doe ik puur op gevoel. Gearindicators vind ik zware onzin. Snelheid maakt uiteraard nix uit. Het enige dat ik mis is een watertemp.meter. Toch wel handig. Zeker met die warme dagen. Heeft er trouwens misschien iemand een complete set liggen. :?
 
Ik gewoon de standaard cockpit van me gsxr waarvan de snelheids meter helemaal niet meer klopt door andere tandwielen , daarnaast nog een Gpt laptimer en een Gpt gear indicator. Welke ik dus GEEN onzin vind het is niet zo dat ik er continu erop zit te kijken maar als je je een keer vergist of mis schakeld of iets dergelijks dan is een hele snelle blik op je gear indicator toch wel verschikkelijk makkelijk ...

1.jpg

lamtimer op me kroonplaat ...
 
Standaard cockpit GSX-R1000 met een laptimer. Is meer dan voldoende ;)
Op mijn vorige motoren had ik er ook allerlei toeters en bellen zitten, maar in de praktijk gebruik je die toch niet. Soms keek ik even op de gearindicator, maar nu ik er geen meer heb, mis ik hem totaal niet.
 
Ik zit te denken aan toerenteller met shift light. Olie temperatuur meter eventueel met vloeistof temperartuur meter. Laptimer is voor als ik beetje nette tijden begin te krijgen.
 
ik heb alleen een toerenteller en een watertemp. meter is meer dan zat aangezien tijden d.m.v. een pitbord worden doorgegeven
 
Standaard SV cockpit plus Micron Laptimer, maar ga de snelheidsmeter afplakken, leidt alleen maar af.
 
M'n snelheidsmeter is afgeplakt, heb alleen m'n toerenteller en m'n laptimer..maar tijd om op me toerenteller te letten heb ik niet dus in principe zou een laptimertje genoeg zijn... :]
 
toerenteller watertemperatuurmeter startknop stillegknop, digitaal wt meter is bij zonnig weer bijna niet te lezen. toch wel belangrijk want er zit geen koelvin meer op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan