Wat zou je doen als blauwe mannetjes je volgen?

Rico_21

Rookie
10 feb 2003
16
0
Rotterdam
Hoi MF-leden,


Heb weer s wat leuks meegemaakt... en wilde s weten hoe jullie hierover denken en wat jullie zouden doen.

De Politie wilde mij zonodig in de tunnel mij te pakken nemen omdat ze nix te doen hadden. Kennelijk omdat ik het heerlijk vond om in lage versnelling te rijden :] .
Gelukkig kijk ik nu heeeel vaak in mijn spiegels, en zag de politie achter mij komen.
Zonder aarzeling, de auto's voor me sla-ommend ingehaald. En kwam met een hoge snelheid de tunnel uit. Wel was ik de Politie even kwijt. Sluiproutes genomen en meteen de motor verstopt, en gelukkig geen andere politiewagens tegen gekomen.

Wat zouden jullie eigenlijk doen? Ik zou echt huilen wanneer ik mijn Yoshi's eraf zou moeten halen... en laat staan nogeens een boete...

Wel was het KICKE gevoel dat je achterna wordt gezeten,echt waar!!!

Alleen ben ik bang dat mijn kenteken misschien wel noteerd is, omdat er ook camera's in de tunnel waren.

En MF-leden, op de snelweg moeten jullie ook oppassen omdat de Politie nu veel undercover wagens op de weg hebben.

De groeten, en laat jullie niet pakken *D

Rico
 
Misschien tijd voor een lijst van alle undercover-auto's? In de regio Amsterdam gebruiken ze oa de Citroen C5 (natuurlijk de V6 uitvoering)
 
Ligt eraan wat ik gedaan zou hebben. Bij beetje te snel of iets anders kleins gewoon stoppen! Wie weet bij veeeeel te hard nog harder en snel (ver)stoppen!
 
Sorry meneer, ik had even niet door dat ik in z'n 2e versnelling reed O-)
Er vandoor gaan lijkt me niet wat, als ze je kenteken hebben ben je zuur. Aan de andere kant, als je je demper in moet leveren ;(
 
Is een mooi topic Orpheus, gaat allemaal gelukkig goed!
Houden zo!
Toen ik uit die tunnel kwam, dacht ik echt dat ik tegen de muur zou knallen. Hoofd koelen houden maar thuis 's avonds in bed ga je heel even rationeel denken wat er zou kunnen gebeuren als... En meestal heb ik het gevoel dat er toch wel zoiets bestaat als een beschermengel,

leven mijn beschermengel O-)
 
Doe altijd precies wat de stemmen in mijn hoofd me opdragen.
firedevil.gif
 
Sja waarom "vluchten".. da's je eigen verantwoordelijkheid onderkennen.
Nooit problemen gehad met agenten, zolang je je aan de regels houdt :)
 
Ehm met het halen van je rijbewijs verklaar je zelf dat je akkoord gaat met de algemene verkeersregels :X

En met het kopen van moderne supersport geef je aan daar niet zoveel waarde aan te hechten anders kun je beter meteen de versnellingspook er af halen. :]
 
Hoezo? Jij hebt die blauwe mannetjes toch helemaal niet gezien *D ? Dan ben je er toch ook niet uitgenaaid? En ze hebben je niet staande gehouden dus kunnen ze je ook niet bekeuren. Ik zie het probleem niet helemaal :+
 
Lijkt mij ook... als ze je geen STOP-teken hebben gegeven, dan is er niks aan de hand. Hoogstens dat ze je kenteken hebben genoteerd voor gevaarlijk inhalen... ofzoiets. :+
 
Ze hebben mij een keer thuis opgebeld nadat er schijnbaar een undercover politieauto mij op de snelweg rechts en via een invoegstrook had zien inhalen en ik ook veel te hard reed. Ze konden me alleen niet aanhouden :] . "Waar ik wel niet dacht mee bezig te zijn." Als antwoord gegeven dat ik het me niet kon herinneren en het wel knap vond dat ze me nu ineens binnen 15 minuten telefonisch te pakken hadden en dat ik 2 jaar geleden aangifte had gedaan van mishandeling door 10 @#$@$!@! en daar nog steeds (zelfs na talloze telefoontjes van mijn kant) niets van had gehoord en dat de tandartsrekening niet bepaald om over naar huis te schrijven was. "Ja dat was dan net ff anders, ik sprak nu de verkeerde persoon daarover aan."

Maar ja, de boete kon ik in ieder geval thuis verwachten. Uiteindelijk niets meer van een boete gehoord. En zo hoort het ook...
 
Hoi MF-leden,



De Politie wilde mij zonodig in de tunnel mij te pakken nemen omdat ze nix te doen hadden.
Gelukkig kijk ik nu heeeel vaak in mijn spiegels, en zag de politie achter mij komen.

wie zegt dat ze achter je aankwamen :P
zwaailichten aan? sirenes loeiden?

als ze echt achter je aan wilden, hadden ze misschien de vluchtstrook genomen. en echt hard reed je ook weer niet..
misschien nog vals alarm :D misschien niet, maar dat merk je gauw genoeg dan })
 
Terug
Bovenaan Onderaan