Wat zou je doen?

kat altijd plat rijden...klote beesten..krengen zitten altijd op mijn cabrio..allemaal haren op het dak..dus aan iedereen plat rijden
Een cabrio met een dak? Een C1 ofzo? Dat dak bebbie toch nie nodig??? Laat die haren daar maar lekker op zitten, beter als op je vizier ... :+
 
In mijn ogen zijn er drie opties.

1/ Als je remt, ben jij vaak de dupe, en als de auto je krachtig genoeg raakt, het dier ook.
2/ Als je bruusk ontwijkt, is de kans groot dat je achterligger het dier toch nog raakt, en dat jij je onderuit gaat.
3/ Als je doorrijdt, is het enkel het dier.

Ik zou dus optie 3 kiezen.

:}

BTW.. gewoon zorgen dat er nooit iemand vlak achter je rijdt.... })
 
als het niet anders kan rij ik gewoon door. geen gas erbij, laat die kat zelf nog maar een rare sprong maken.
Trouwens wel een leuk onderwerp, katten kunnen in paniek raken van herrie en motoren maken nou eenmaal herrie.
Als honden de weg op schieten is een ander verhaal. Die horen namelijk aan de lijn. 1 risico factor minder :+

Katten zoeken vaak hun (on)heil onder geparkeerde auto's.
Als je daar in bijv. een straatje 's avonds of 's nachts (kinderen naar bed denk je dan) ff lekker doorheen sjeest is de kans groot dat je er 1 voor je wielen krijgt.

Op de snelweg zou ik nooit remmen. kan iemand zich het ongeval op de A4 nog herinneren? koekblik vol in ankers voor 4 eenden of zo.....grote ravage geweest.
BRRRRRRRRRR
 
Uit ervaring van andere motorrijders, zal ik;

eerst vloeken :X ,
dan proberen uit te wijken :] ,
en anders er vol gas overheen '( ....

Want, tenzij je ALL-RISK bent verzekerd, is het je niet waard al die kosten.
Maar begrijp mij niet verkeerd, I Don't kill animals if I don't have 2 :W

:+ Mzzl
 
gassssss, zou ik nu zeggen. Maar misschien dat ik in de praktijk nog wel
anders zou reageren door de schrik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan