Wat zou jij doen..

To terugzwaai or not to terugzwaai?

  • ik zou wel zwaaien

    Stemmen: 14 16,9%
  • Niet naar brommers (laat staan scooters:) )

    Stemmen: 69 83,1%

  • Totaal aantal stemmers
    83
Als jij zwaait, zwaai ik trug :] . Ben ook zestien geweest (jaaaaaaaren geleden)en its all about fun aint it :)
 
zal zelf niet beginnen met zwaaien, maar als je zwaait, dan zwaai ik wel terug..voel me daar niet te goed voor..

Maare, met je motorpak op je brommer stappen??? :X :X :z |( :X Ziet er beetje raar uit lijkt me...ik zou me de tering lachen iig als ik zo iemand zag..

Mzzlll
 
Ik zou verschrikt rondom me kijken om er zeker van te zijn dat niemand gezien heeft dat een brommah-boy naar me gezwaaid heeft, dan 2 tikjes terugschakelen en met een teringherrie en evenveel snelheid wegscheuren...

t' zal er wel van afhangen hoe ik me op dat moment voel.

Hey, als ik je foto zo zie dan lijk je trouwens wel een beetje op Sylvester Stallone eerlijk gezegd (ahum, qua droopy ogen onder die hellum bedoel ik!)

Ach je moet toch nog maar een weekje of zo zei je zelf. 't Kan dus alleen maar meevallen vanaf dan.
 
Een ongeluk zit in een klein hoekje en iedereen kan wel eens een vergissing maken, dus het zal best kunnen dat ik zwaai, maar dan dus volledig onbewust (onder het motto van het rijd op twee wielen en lijkt wel iets op een motor, dus zwaaien.)
 
ik zwaai wel, vaak per ongeluk, maar ook wel een beetje omdat ze toch een goede smaak hebben. scooters en puchjes enz. zwaai ik niet naar hoor.
 
af en toe krijg ik wel een knik van motards en dat geeft wel ff een goed gevoel dus respect voor de motards die terugzwaaien en wie niet terugzwaait
tja
moeten ze zelf weten :+
 
kheb het een keer gedaan en toen ik het toen zag ben ik met 50 uit schaamte maar achter me kuipruitje gekropen ;(
 
mijn mt was practisch een motor, kreeg regelmatig motorgroeten... echt de grootste eer voor een schakelbrommer-rijder!!!
Alleen wel jammer dat er zoveel van die foute lui op die dingen rondrijden laatste tijd, van die roekeloze figuren... als ik iemand chill zie rijden op schakel gewoon groeten, mooi toch :)
 
hehe, jah die brommers :)

zo zijn de meeste motor rijders begonnen denk ik.
laatst van baarn naar hilversum.... "ana's hoeve"
is wel een grappig stukkie... (veel te kort, maar goed)
ook een brommer voor me op de rijbaan (honda mt als ik me niet vergis)
had er een brede slof onder.... lol, jah ik herken het wel.
anyway, ik er achter hangen en die gast was gewoon aan het motor rijden op zijn manier..... opeens kijkt ie om.. en schrikt....... (zo lijkt het) misschien van mn open pijp als ik ff gas geen onder een bruggetje?!?!?!?!

toen ben ik er maar vandoor gegaan, en aan het eind nog even omgekeerd om nog maar ff de bandjes warm te krijgen. en jah zowaar stak ie zijn hand omhoog, en jah ... ik ook.

begrijp me niet verkeerd, normaal kijk ik niet eens naar brommers, maar dit is wel leuk. ik weet zeker dat ik hem nog een keer zal tegenkomen maar dan op een motor.

groeten.
 
In principe zwaai ik niet naar brommerrijders, want zij hebben er ook zelf voor gezorgd dat ik een hekel aan ze heb. Ze hebben echt overal lak aan en rijden overal waar het hun maar uitkomt en ze hebben geen idee waar stoplichten voor dienen enz... Ok, zelf rij ik ook wel vaak te hard, maar zij zorgen pas echt voor gevaarlijke situatie's. Daarnaast zijn het ook vaak van die Patsertjes :X die proberen stoer te doen door maar veel gas te geven en zonder helm te rijden, of zelfs half over hun kop :? Echter ze zijn natuurlijk niet allemaal zo en als diegene wel sympathiek overkomt en het is meer voor de gein, dan zou ik wel terug zwaaien, anders vind ik mezelf ook wel een eikel. Verder kan het ook wel eens zijn dat ik me in een flits zal vergissen of het nu een Aprilia brommer is, of dat het nou een Aprilia 125cc was... Dan zwaai ik maar... :}
 
Jong geleerd oud gedaan, super

Scooters± never en nooit, irritante ventjes die links en rechts voorbij scheuren, of dat gejengel achterin je nummerplaat omdat ze heel dicht achter je rijden. Ik kan me nog beheersen, maar er komt een dag dat ik.......
 
je moet ook wel een andere brommert rijden willen de motorrijders terugzwaaien :+
die hondaatjes zijn nog zoo fragiel.
maar anyway, ik zou me voor lul voelen staan als ik naar een brommer zwaai.

gaf altijd wel een enorm goed gevoel als iemand naar je zwaaide :} (ik zwaaide niet op voorhand al, wachtte af of de tegemoetkomende motorrijder zwaaide..)

Zegt iemand die op een AF1 rijdt :? :+
 
Het valt me op dat veel mensen het onderscheid niet willen in zien tussen brommerrijders en scooterrijders. Over het algemeen zijn het twee verschillende rassen waarbij de eerste het beschaafde ras is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan