Max
Die hard MF'er
- 4 apr 2009
- 917
- 1
Twee maanden geleden ver van mijn woonplaats bij een respectabele motorzaak, die ik niet verder zal noemen mijn motor gekocht. Setje nieuwe banden uitonderhandeld. Ik heb over die banden gezegd, geen goedkope Chinese meuk en geen Continental, want daar heb ik slechte ervaringen mee. Dit was akkoord. Toen ik de motor ophaalde zaten er gloednieuwe Dunlops onder, dus ik was tevreden.
Deze week was ik bij de merkdealer bij mij in de buurt. De medewerker keek naar mijn motor en zei: "weet je dat je banden compleet versleten zijn." Ik stond echt met mijn oren te klapperen, die banden liggen er net 6000 kilometer onder.
Hij zei, dat dit normaal was, want de banden die eronder liggen zijn race-banden type Dunlop Qualifier en die gaan idd bij intensief straatgebruik niet veel langer mee.
Ik voel me natuurlijk een enorme noob, dat ik dit niet wist.
De dealer heeft zich strikt genomen aan mijn eisen m.b.t. de banden gehouden, maar helemaal netjes is dit toch niet te noemen. Te meer omdat ik de verkoper heb verteld, dat ik 30K km+ per jaar rij.
Zelf dus slecht opgelet, maar voel me toch wel lichtelijk beetgenomen.
Welke actie zouden jullie richting de verkopende motorzaak ondernemen?
Deze week was ik bij de merkdealer bij mij in de buurt. De medewerker keek naar mijn motor en zei: "weet je dat je banden compleet versleten zijn." Ik stond echt met mijn oren te klapperen, die banden liggen er net 6000 kilometer onder.
Hij zei, dat dit normaal was, want de banden die eronder liggen zijn race-banden type Dunlop Qualifier en die gaan idd bij intensief straatgebruik niet veel langer mee.
Ik voel me natuurlijk een enorme noob, dat ik dit niet wist.
De dealer heeft zich strikt genomen aan mijn eisen m.b.t. de banden gehouden, maar helemaal netjes is dit toch niet te noemen. Te meer omdat ik de verkoper heb verteld, dat ik 30K km+ per jaar rij.
Zelf dus slecht opgelet, maar voel me toch wel lichtelijk beetgenomen.
Welke actie zouden jullie richting de verkopende motorzaak ondernemen?