De nieuwe modellen voor dit jaar staan weer in de showroom en zullen uiteraard ook verkocht moeten worden. Op de diverse motorbeurzen hebben we al lichtjes kunnen dromen waarop we graag een ritje zouden willen maken. Ook in Utrecht zullen we dat volgende maand kunnen doen.
Dit jaar zijn de categorieën voor het lichte rijbewijs verder verdeeld in 11 en 35kW.
De marktgroei daarin zal aanzienlijk groter worden dan voorheen.
Als je nu kijkt naar de motor waarop je begonnen bent voor deze opsplitsing, zou je dan weer dezelfde motor kiezen?
Als je nu op een zware klasse motor rijdt, wat zou je nu kiezen als je over zou (moeten) stappen naar een 11 of 35kW motor (teruggevoerde motoren daargelaten).
Een KTM Duke 390 zou voor mij een potentiële plaatsvervanger zijn voor mijn toenmalige Kawasaki zzr 250 (hoewel deze officieël op kenteken geen 25kW motor was?)
Dit jaar zijn de categorieën voor het lichte rijbewijs verder verdeeld in 11 en 35kW.
De marktgroei daarin zal aanzienlijk groter worden dan voorheen.
Als je nu kijkt naar de motor waarop je begonnen bent voor deze opsplitsing, zou je dan weer dezelfde motor kiezen?
Als je nu op een zware klasse motor rijdt, wat zou je nu kiezen als je over zou (moeten) stappen naar een 11 of 35kW motor (teruggevoerde motoren daargelaten).
Een KTM Duke 390 zou voor mij een potentiële plaatsvervanger zijn voor mijn toenmalige Kawasaki zzr 250 (hoewel deze officieël op kenteken geen 25kW motor was?)
Laatst bewerkt: