waterafatotende sportieve laars

thijsschetters

MF veteraan
20 aug 2006
2.956
504
Huijbergen
Hoi allemaal,

Na heel veel km’s en jaren zijn mijn Sidi motorlaarzen echt helemaal op. Ik ben dus op zoek naar nieuwe motorlaarzen. Nu waren dat echte sportieve laarzen, die natuurlijk niet het label waterdicht hebben. Desalniettemin heb ik er nooit natte voeten in gekregen, alleen lees je nergens iets over ‘waterafstotend’ of iets dergelijks. De vraag is dus als volgt; ik ben op zoek naar een zo sportief mogelijke laars, liefst een race-laars,waarin je niet bij de eerste bui natte voeten hebt. Overigens, dan heb ik het natuurlijk over wanneer ik textiel eroverheen heb, anders stroomt het er sowieso langs boven in. Kleurstelling mogen wit zwart en/of grijs zijn. ;) Alvast bedankt voor het meedenken.

gr Thijs
 
Ik heb al 2 paar CTX racelaarzen met Goretex gehad,en heb nu Alpinestars met Goretex.
Volgens mij heeft bijna elk merk nu race/sport laarzen met Goretex of iets dergelijks,die zijn natuurlijk altijd duurder dan de gewone versie..
 


Niet echt sportief ,maar wel waterdicht en licht , erg fijne laarzen
 
Ik weet niet waarom je Sidis op zijn maar ik heb onder mijn Sidis nieuwe Sidi zolen laten zetten. (omdat ik ze ook wel aan had op een motor met metalen voetsteunen met punten)
Kunnen ze nog een ronde mee.
 


Niet echt sportief ,maar wel waterdicht en licht , erg fijne laarzen
Èn in alle maten, als het maar 45 of 46 is
 
Wellies;
1280px-Sievi_Boots_%282%29.jpg
 
Alpinestars SMX.

Ik heb nu SMX 3 dacht ik sinds 2015 en sta op het punt de nieuwere te halen (want moet een nieuw pak).
Ze lopen heerlijk voor laarzen en zijn waterdicht.
In principe zijn die van mij nog niet op, maar hebben inmiddels zoveel meegemaakt dat ze wel eens vervangen mogen worden. Meerdere crashes ook en op de toe slider na geen beschadigingen.

In principe kunnen ze nog makkelijk mee. De zolen zijn niet nog niet glad en het klitteband etc is nog prima.

Ik rij ermee in de winter op straat en tijdens circuitdagen. Nog nooit natte voeten gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan