waterdicht maken stekerverbindingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

3wheel

MF veteraan
Donateur
10 jun 2004
6.223
2.056
Rotterdam
hoi

heb een ouwe moterfiets die ik aan het opknappen ben, het gaat om een motor guzi; nou lees je overal dat die hartstikke onbetrouwbaar zijn in de stroom dus dat heb ik er allemaal uitgetrokken en weggegooid.
heb alles nieuw gemaakt maar heb nu wel even een vraagje
hoe maak ik alles zo goed mogelijk waterdicht? de kleine verbindingen gaan prima met tape maar ik denk dat dat met de langere stukken niet gaat werken>
Bekijk media item 1352600
Bekijk media item 1352599zou het gaan met siliconenkit?

wie helpt mij
 
Moto Guzzi 1000 SPII, this good old tractor ken ik, daar heb ik de schema's vandaan, kopen van de boom heb ik gewoon in de reguliere handel geprobeerd...... maar wordt nieuw al een tijd niet meer gemaakt en 2e hands zijn ze ook zeldzaam; de SPII is niet veel verkocht maar de boom wijkt heel erg af van de SPI of andere oudere guzzi's

bovendien een 2e hands kabelboom is waarschijnlijk net zo iffy als mij eigen struikje na dik 250.000km...........

ps: de SPII staat dus ook gewoon niet in zijn lijstje _O- dus ik maak gewoon zelf wat..............

? Maar levert this old tractor jou kabelboom nou?
Zo ja, waarom die niet?
 
Heren, geen ruzie maken, nogmaals dit topic was om te lachen.... laten we het daarbij houden.

Echte problemen heb ik niet,het is hooguit een extra complicatie
Geen probleem maar een uitdaging...

Voor verdere info over het echte project verwijs ik jullie naar mijn topic in het zijspan deel...
Ik stel voor dat we ophouden met het techniek topic vervuilen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan