waterdichte jas van een bekent merk

snel weg

Die hard MF'er
30 okt 2003
252
0
Hallo beste mensen.

Ben op zoek naat een textieljas en heb mijn oog laten vallen
op het type A-tech van het merk Rukka.

Kan het voor een redelijke prijs in de wacht slepen, alleen er staan van
die grote letters achterop.
(er zijn mensen die er niet mee door DenHaag willen rijden ).

Dat vind ik nu weer jammer.
Je moet er dus voor betalen en dan maak je ook nog spam.

Maar heeft iemand ervaring met dit type jasje.
Gaarne info.
 
Ik hoop niet dat die letters erop gestikt zijn. De stof is een Armacor®/Kevlar/Gore-tex laminaat (met 5 jaar garantie op lekdichtheid!!).

Wat is redelijk? De gangbare prijs is rond de 800 euri, dus als de prijs substantieel lager is (en de letters zijn er niet op gestikt) dan moet je niet te lang nadenken...
 
Tja.....over Rukka zijn alleen goede berichten bekend. Aan de andere kant: voor dát geld moesten ze eens durven om een slecht pak te maken.....
 
Zal vast geen nederlansch merk zijn dat Rukka.
Spiet mie dunders maar ik zou als het er groot achterop staat niet mee rondrijden.
En al helemaal niet als het er op gestikt is. Dat komt de waterdichtheid niet ten goede. Maar goed hoe vaak wordt je nat op je rug.
Voor de helft van die prijs kun je echt wel een goede waterdichte jas krijgen. Die van mij is van Evolution en is zelfs met een uur regen nog hardstikke droog
 
Voor de helft van die prijs kun je echt wel een goede waterdichte jas krijgen. Die van mij is van Evolution en is zelfs met een uur regen nog hardstikke droog
Als die jas echt 800 euries is, voor een kwart van de prijs ook (Uvex Team Pro, dik tevreden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan