Waterdichte LIDL Motor Rugzak blijkt niet waterdicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Type>>R

MF veteraan
14 apr 2009
10.354
1.706
Nederland
Hallo iedereen

In maart heb ik voor mijn verjaardag een kleine motor rugzak gekregen van de LIDL en die zou waterdicht zijn ......


Vandaag kwam het dan ook met bakken naar beneden en zag dat gelukkig aankomen dus had mijn telefoon camera papieren enz in de rugzak gedaan .

Bij aankomst thuis blijkt de rugzak dus verre van waterdicht , mijn 2 weken oude telefoon doet helemaal niks meer ligt wel te drogen maar heb geen goeie hoop.

De digitale camera doet wel wat maar niet wat ie normaal hoort te doen deze kan ik helaas niet demonteren en dus hopen dat deze het weer gaat doen.

Weet niet of anderen hier ook al ervaring mee hebben gehad maar dacht geef het even aan voordat er straks nog meer mensen met deze pech komen te staan

de rugzak '(

202590_10150993534698458_986940658_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen

In maart heb ik voor mijn verjaardag een kleine motor rugzak gekregen van de LIDL en die zou waterdicht zijn ......


op het papiertje wat erbij IN de verpakking zat stond "spat" waterdicht :Y :Y
verder is het een ideaal dingetje :] :]

oja, telefoon en camera gaan altijd in 100% waterdicht zakje IN de rugzak :P
 
Rugzakken zijn eigenlijk nooit echt waterdicht. Bij mijn rugzak, bij Robs Accesoires gehaald, zit een binnezak waardoor die dan wel waterdicht is.

Zonder zak is ie alleen spatwater dicht inderdaad. Ik heb zelf nog nooit een waterdichte rugzak meegemaakt.

mvg Rick
 
Altijd een plastic tas in je tas meenemen, vooral met veel van die textielen tassen want die zijn misschien alleen waterdicht voor wandelaars niet op de motor volgens mij..
 
heb nog een rugzak van OXFORD en die is dus wel volledig waterdicht , maar dat is een grote rugzak en als ik dan maar paar spullen er in heb zitten rijd dat niet echt lekker

@ mr Q ... geen idee heb dat papiertje niet er bij gehad , de rugzak was al uit de verpakking toen ik m kreeg .
 
Ik weet niet of je dit al gedaan heb maar leg die telefoon zo snel mogelijk in rijst. Zo kan het meeste vocht er nog uit. (ongekookt rijst dus)
 
Ik weet niet of je dit al gedaan heb maar leg die telefoon zo snel mogelijk in rijst. Zo kan het meeste vocht er nog uit. (ongekookt rijst dus)
_O- _O- _O-

Goed dat je nog even aangeeft dat het ongekookt moet zijn :') :+

Maar wel een goeie... kon die eigenlijk nog niet :)

Zuur van je tel en camera man....
 
ik ga ff proberen een foto van die rugzak te maken met een oude telefoon

nee lukt niet , nee is geen van de foto hier boven zodra ik een foto kan maken dan komt ie er bij te staan
 
Laatst bewerkt:
Waterdichte tassen zijn vaak wel vochtig van binnen, iets wat ook heeeeel erg slecht is voor mobiele telefoons, camera's e.d.
 
Waterdichte tassen zijn vaak wel vochtig van binnen, iets wat ook heeeeel erg slecht is voor mobiele telefoons, camera's e.d.


Met de andere rugzak van OXFORD doe ik nu al 3 jaar en heb tot op heden nog geen problemen gehad dat ie vochtig was aan de binnenkant of wat dan ook ...... :)
 
Accu uit je telefoon halen, klepjes die eraf kunnen eraf halen, en een week laten boven iets leggen waar wa;rme lucht uitblaast. Ik heb vorig jaar mijn 2 maanden oude Galaxy S2 in de plee laten flikkeren :') heb hem meteen een week lang bovenop de TV laten drogen (die staat hier altijd aan ongeveer), daarna deed ie het weer (en doet het nog steeds)
 
Accu uit je telefoon halen, klepjes die eraf kunnen eraf halen, en een week laten boven iets leggen waar wa;rme lucht uitblaast. Ik heb vorig jaar mijn 2 maanden oude Galaxy S2 in de plee laten flikkeren :') heb hem meteen een week lang bovenop de TV laten drogen (die staat hier altijd aan ongeveer), daarna deed ie het weer (en doet het nog steeds)


mm zal ik iets moeten vinden heb alleen een pc , kan m er wel achter leggen denk
 
Altijd een plastic tas in je tas meenemen, vooral met veel van die textielen tassen want die zijn misschien alleen waterdicht voor wandelaars niet op de motor volgens mij..

:^

en als het er een is waar je veel munten voor hebt gegeven dan is 'ie dat na 2 jaar ook niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan