Waterdichte motorrugzak Alpinestars Orbit 35L

RoelofJH

Die hard MF'er
23 jun 2016
333
31
Nijmegen
Een superfijne ruime motorrugzak van Alpinestars. Ik doe hem weg omdat die hier maar ligt te verstoffen.

Ik heb hem gebruikt voor (sporadisch) forenzen en op vakantie op de motor naar Italië. Er gaat enorm veel in en het waterdichte hoofdvak is super handig.

Een rugtas met werkelijk alles erop en eraan:
- Waterdicht hoofdcompartiment door oprolbare afsluiting (vergelijkbaar met een drybag)
- makkelijk verstelbare schouderbanden dankzij een of ander speciaal systeem van alpinestars (werkt ook met handschoenen!)
- heupband om de tas beter aan te laten sluiten, hierdoor voel je de tas ook minder tijdens het rijden
- laptop/electronicasleeve om je waardevolle spullen stootvrij te vervoeren, deze kan je vastmaken in de tas met klitteband of los laten zitten om hem in zijn geheel eruit te halen
- het hoofdcompartiment is te vergroten/verkleinen met een rits waardoor je hem precies kan afstellen op wat je meeneemt.
- Meer vakjes dan je ooit nodig zal hebben.
- Een clipje om de slang van een camelbak/waterzak vast te maken op de schouderband zodat je tijdens het rijden kan drinken, super handig voor lange stukken.

Als je vragen hebt hoor ik het graag.

In overleg kan ik de tas ook langsbrengen, ophalen kan in Nijmegen of Veenendaal

PS: de advertentie staat ook op marktplaats, Motor-Forum prijs is €90 :)
photo_2020-07-03_19-42-48.jpgphoto_2020-07-03_19-42-47.jpgphoto_2020-07-03_19-42-45.jpgphoto_2020-07-03_19-42-44.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan