waterpomp keerring Beverly 500

Serjam

Rookie
2 aug 2009
29
0
amsterdam
Durft jou monteur ook 300 Euro te rekenen voor het vervangen van een waterpomp keerring? (Zonder olie keerring en as ) pomp lekt geen olie.

Monteur werkt voor 65 euro per uur, keerring zelf kost 9 euro! Het is bijna 4 uurtjes werk volgens monteur!

Gelukkig weet ik zelf de keerring in een uurtje te vervangen en scheelt mij dit ruim 275 euro!! (Koelvloeistof/olie/keerring).

Ff kijken,,, 6 boutjes van pomp en impellor losdraaien, olie eruit, koelvloeistof eruit. Alles er weer in incl ontluchten klaar.

3 uurtjes en 275 euro bespaard om te :] :]
 
resized_conspiracy-keanu-meme-generator-woaaahhh-cool-story-bro-tell-me-again-d95aad.jpg
 
300 Euro voor de reparatie.
Hij bespaart 275, de pakking kost 9 euro en de kvs en olie dus blijkbaar 16 euro?
Ik snap het ook niet :)

Als hij zelf de tijd neemt, en niet een monteur het laat doen, scheelt het hem arbeidskosten.
Die zijn voor vier uur werk €260,-.

Dan zal de rest wel materiaal zijn :)
 
Het probleem zal zijn dat hij er zelf een uur over doet, en een monteur vier uur. Dat scheelt nogal.

Dat is inderdaad nogal een groot verschil. Misschien heeft hij hem naar iemand gebracht die nooit aan motoren/scooters sleutelt :P
Bij het verkeerde bedrijf naar binnen geduwd met de mededeling: "Hier, er moet een pakking worden vervangen. Zaterdag kom ik hem weer ophalen." :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan