waterpomp

chalen

Rookie
15 mei 2013
11
0
Beste biker's
Ik rij al 3jaar met xt660x nog geen problemen gehad tot gisteren toen zag ik dat waterpomp drupte!
Heb dat dan even opgezocht ,de pomp drupt langs het gaatje dat er onderaan in is en zou willen zeggen dat de pomp het niet meer doet.
Dus vandaag overgegaan tot actie deksel van pomp gehaald , moto gestart vastgesteld dat die wel draait terug koelvloeistof opgedaan gestart terug het zelfde.
Darm aan radiator los gemaakt gestart en er komt koelvloeistof uit dus pomp werkt ,radiator nagekeken en die is niet verstopt!
WAT KAN HIER DAN HET PROBLEEM ZIJN?
 
vieze praat altijd +1 *O*

Zal wel een mechanische kering zijn.
Krappe passing, en voorzichtig werken.
leaking water pump ? - Page 2 - .: XT660.com - The #1 XT660 Resource :.
Geen moeilijk klusje. Je kan voor de zekerheid alle O-ringen gelijk vervangen. Twee keerringen, twee O-ringen. Yamaha verkoopt hele kitjes waar het hele zwikje in zit.

waterpumpxt660x.jpg


Kitje: OFF-THE-ROAD | Water pump repair kit, XT-660 | Online Webshop

dichtsatz_dichtung_gasket_set_wasserpumpe_water_pump_xt_660_xtr_xtx_tenere_mt03.jpg


Ik vermoed dat Bolski het hele sprotje zo voor je heeft liggen.
 
Laatst bewerkt:
Thx voor jullie reactie
pomp is er ondertussen al van onder ,morgen naar dealer rijden en daar alles laten vervangen.
Weet iemand waar ze die complete set op stock hebben zonder dat ik moet wachten tot bestelling binnen is.
Mijn dealer is gesloten lammens wetteren ! waar zouden ze dat zeker binnen hebben in de buurt.(zele)Belgie
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan