Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

Jee man Kl*te voor je. Gelukkig heb je zelf weinig schade aan je lijf en hopelijk :] je binnenkort weer.

Grind op een kruispunt :( , drempel in een bocht, witte zebrastrepen grenzend aan een rotonde, dikke lasnaden op de weg, putdeksels (in Duitsland zijn die ruw). Allemaal motoronvriendelijk spul.

Misschien moeten ze de verantwoordelijke voor de beslissing ook eens de schade laten afhandelen en een face to face excuus laten maken. Dan gaan ze voortaan wel nadenken en hebben de moraalridders ook weer een slag geslagen. Als je te hard rijdt moet je betalen en/of spijt betuigen maar zo'n "paperpusher" verbergt zich lekker achter z'n bureaucratische organisatie.

Aanpakken die gasten.


Hatsikidee 8-) 8-) 8-)
 
ik heb precies hetzelfde gehad. Ook de heren van het waterschap die blijkbaar graag met grind strooien. Ook ik ging de bocht door, gleed op me bek over 2cm dik grind voor ik het wist en heb wel redelijk wat schade. Toen had ik ook de politie gebeld en die zeiden dat ik niet de eerst motorrijder was die daar onderuitging.
Meteen ook foto's gemaakt, en nu ben ik al 2 maanden aan het vechten voor de 950 euro schade die ik heb.
jij iig succes met het verhalen van je schade.
 
Wegenbeheer: Motorrijders? Wat zijn dat?
Motorrijder: Die mensen die ook graag veilig op de weg willen kunnen rijden
Wegenbeheer: F*ck motorrijders :(

Succes met de hele rompslomp.
 
[me] Update 3[/me]

Dankzij The Yellow TL1000R, die heeft vandaag nog wat foto's gemaakt na het vegen! :} :} :} :}

ok, hieronder het kruispunt als je het nadert met de motor of auto.
Let ff op de schaduw van het tankstation over de weg.....is dus niet te zien dat daar grind ligt!!!! B| B| B| B| B|
Grind1.jpg


Grind3.jpg


En hier zie je ineens de weg vol grind......let op dit is dus na het vegen he! B|
Grind2.jpg


Toen ik die ochtend er aankwam lag er dus een laag 3x zo dik als nu! :(
Het is nogsteeds een zooitje...geen waarschuwingsborden etc.... |(

Levensgevaarlijk...... :(
 
Ja het is echt niet te zien.
Ook nu is het nog klote hoor. Nog steeds losliggend grind, dus kom je net op het verkeerde stukje waar nog niemand heeft gereden, dan ben je gewoon de lul.
 
Probeer die toezegging van het totale vergoeden trouwens zsm op papier te krijgen! Zo wordt je straks niet genaaid als het schade bedrag hun te hoog is!

Met een beetje pech ontkennen ze dan alles en roepen ze heel hard dat ze nergens van af wisten en dat het grind misschien wel van een vrachtwagen was afgevallen!

Just to be sure!
 
Ik werd trouwens ook nog bijna voor mijn flikker gereden toen ik bij het pompstation stond. Ik stapte net op. Kwam een auto aan, ik wacht die auto af en wou gelijk erna achter aansluiten. Wat doet ie ineens, draait ie zonder te kijken het pompstation op waar ik dus stond. |( Daar sta je dan, de meneer van +/- 65 jaar recht in zijn ogen te kijken.

B|

Kan gewoon niet missen natuurlijk, koekblik ziet iets op 2 wielen. Die denkt, die moet minimaal 3 wielen hebben, anders valt ie om. Ik ga hem even ondersteunen met mijn motorkap. :X
 
Het Waterschap heeft over het algemeen de wegen die op hun dijken liggen in beheer. Aan de foto te zien kan ik me niet voorstellen dat dit een weg van het Waterschap is. Als de weg binnen de bebouwde kom ligt is het naar mijn idee een weg in beheer van de Gemeente. Als hij buiten de bebouwde kom ligt zal het een weg zijn die in beheer is van de Provincie.
 
Het Waterschap heeft over het algemeen de wegen die op hun dijken liggen in beheer. Aan de foto te zien kan ik me niet voorstellen dat dit een weg van het Waterschap is. Als de weg binnen de bebouwde kom ligt is het naar mijn idee een weg in beheer van de Gemeente. Als hij buiten de bebouwde kom ligt zal het een weg zijn die in beheer is van de Provincie.

Nope....dit is het verlengde van een dijk....politie heeft meteen ter plekke geïnformeerd en is in het beheer van Waterschap de Grootte Waard.
 
Probeer die toezegging van het totale vergoeden trouwens zsm op papier te krijgen! Zo wordt je straks niet genaaid als het schade bedrag hun te hoog is!

Met een beetje pech ontkennen ze dan alles en roepen ze heel hard dat ze nergens van af wisten en dat het grind misschien wel van een vrachtwagen was afgevallen!

Just to be sure!

Jep....rechtsbijstand is al ingeschakeld...die gaat het maar uitvechten met Waterschap. En anders m.b.v. politierapport het waarborgfonds! B|
Maar waterschap is hiervoor aansprakelijk volgens politie, ook al zei de agent, mogen wij geen partij kiezen en geeft dit geen uitsluitsel.

Ze kunnen niets ontkennen aangezien politie meteen contact opgenomen had met die peenhoofden daar! :}

Dus altijd politie ergens bijhalen.....scheeld een hoop, en het politierapport is bindend voor de verzekering om te claimen bij de tegenpartij in zulke gevallen!
Dit heb ik helaas pijnlijk moeten ondervinden bij mijn eerste uitglijder! B|
 
Laatst bewerkt:
Dan zal het Waterschap idd wel de eigenaar zijn.

Dat lijkt mij ook als de politie het gemeld had en half uur daarna een bezemwagen aan kwam rijden! |(

Wel iets te laat! B|

Maargoed...mensen die daar in de omgeving wonen etc.....het is daar nogsteeds een zooitje....en nogsteeds grind!

Dus als iemand....ik hoop het niet....daar weer zou vallen zou me dat niet verbazen! :X
 
klote!

Je had beter een bmw gekocht, ben 2 keer rond de 60 onderuit gegaan (onder andere door grind), 2 keer niks van technische schade. :+ :X

Veel succes met het opknappen van je fiets en het ontvangen van schadevergoeding!! :)
 
Wat vervelend dat je helm, pak, handschoenen en laarzen ook beschadigd zijn.

Je hebt meel.

[edit]

Ik zou eisen om de uitvoerder van dat werk te spreken te krijgen en hem op zijn daden te wijzen. Anders flikt ie het de volgende keer weer.
 
Heej, dat is Heinenoord, hum maar goed dat ik niet voor die weg gekozen heb die dag zie ik. Ik gaat er ook wel eens over (kom uit Puttshoek). Tja, je kan daar idd het grind niet zien liggen als dat na de bocht ligt. Veel suc6 met de schade.
 
Terug
Bovenaan Onderaan