Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

Jaja, nog nooit in zo'n situatie gezeten zeker? Dat wil dus echt niet altijd werken hoor, je rijd daar nog gewoon in de bocht en dan hou je het echt niet meer.
 
Jaja, nog nooit in zo'n situatie gezeten zeker? Dat wil dus echt niet altijd werken hoor, je rijd daar nog gewoon in de bocht en dan hou je het echt niet meer.

Ik meestal wel, maar dat ligt aan mij en mijn motor.

Dat wil dus niet zeggen dat de weg beheerder hier niet vreselijk fout zit naar Nederlandse begrippen. Ik rij ook wel eens buiten europa en dan is dat normaal en leef je niet lang als je daar niet mee om kan gaan.
 
Jaja, nog nooit in zo'n situatie gezeten zeker? Dat wil dus echt niet altijd werken hoor, je rijd daar nog gewoon in de bocht en dan hou je het echt niet meer.

uhm, jawel
afgelopen weekend nog in duitsland. flink aan et knallen, komt er een bocht helemaal vol zand en blubber, gewoon niet lomp doen of door een schrikreactie remmen oid, niks aan de hand
 
uhm, jawel
afgelopen weekend nog in duitsland. flink aan et knallen, komt er een bocht helemaal vol zand en blubber, gewoon niet lomp doen of door een schrikreactie remmen oid, niks aan de hand

tuurlijk, jij had hem wel overend gehouden. Tuurlijk kan de een beter rijden en op plotselinge dingen anticiperen dan anderen.
Maar stel je rijd door een bocht. Heel rustig, en je ziet geen grind liggen en verwacht dus niks, want geloof me (uit ervaring :( )dat losse grind zie je niet, en zeker niet als er een schaduw overheen hangt. Dan hoef je niet te remmen om te vallen. Gewoon zachtjes de bocht inhangen is genoeg om ineens je achterwiel weg te laten glijden. En nog voor je ook maar iets kan doen lig je dichter op het asfalt dan je zou willen.
Kijk als je het probleem met hoge snelheid ziet aankomen kan ik me voorstellen dat je zegt, moet je maar niet te hard remmen, niet teveel hangen, niet je gas dicht draaien of wat ook. Maar als je langzaam rijd, bij 20/30 kmp/h en ineens valt je motor onder je vandaan, dan gaat volgens mij iedereen.
 
tuurlijk, jij had hem wel overend gehouden. Tuurlijk kan de een beter rijden en op plotselinge dingen anticiperen dan anderen.
Maar stel je rijd door een bocht. Heel rustig, en je ziet geen grind liggen en verwacht dus niks, want geloof me (uit ervaring :( )dat losse grind zie je niet, en zeker niet als er een schaduw overheen hangt. Dan hoef je niet te remmen om te vallen. Gewoon zachtjes de bocht inhangen is genoeg om ineens je achterwiel weg te laten glijden. En nog voor je ook maar iets kan doen lig je dichter op het asfalt dan je zou willen.
Kijk als je het probleem met hoge snelheid ziet aankomen kan ik me voorstellen dat je zegt, moet je maar niet te hard remmen, niet teveel hangen, niet je gas dicht draaien of wat ook. Maar als je langzaam rijd, bij 20/30 kmp/h en ineens valt je motor onder je vandaan, dan gaat volgens mij iedereen.

Dan moet die "iedereen" niet in b.v. Turkije gaan rijden.
Nogmaals. De wegbeheerder is fout, maar je kunt er niet vanuitgaan dat hetgeen wat je niet ziet er goed bij ligt. Er kan ook een lading diesel van een bus of een lading zand van een vrachtwagen of een matras van een aanhanger etc. liggen.

Dat is een les die je hieruit moet leren wil je blijven leven als motorrijder.
Vertrouwen op een ander dat die een bordje neerzet kan een slapende pedaalemmer coureur doen, maar een motorrijder moet wakker zijn. Anders ga je dood.
 
Dan moet die "iedereen" niet in b.v. Turkije gaan rijden.
Nogmaals. De wegbeheerder is fout, maar je kunt er niet vanuitgaan dat hetgeen wat je niet ziet er goed bij ligt. Er kan ook een lading diesel van een bus of een lading zand van een vrachtwagen of een matras van een aanhanger etc. liggen.

Dat is een les die je hieruit moet leren wil je blijven leven als motorrijder.
Vertrouwen op een ander dat die een bordje neerzet kan een slapende pedaalemmer coureur doen, maar een motorrijder moet wakker zijn. Anders ga je dood.

Daar ben ik het wel mee eens hoor, tuurlijk moet iedereen goed opletten en kan je er niet vanuitgaan dat alles dik in orde is. Maar om te gaan roepen: Jij kunt gewoon niet rijden, ikke ikke ikke had hem wel overend gehouden vind ik wel erg makkelijk.
 
Dan moet die "iedereen" niet in b.v. Turkije gaan rijden.
Nogmaals. De wegbeheerder is fout, maar je kunt er niet vanuitgaan dat hetgeen wat je niet ziet er goed bij ligt. Er kan ook een lading diesel van een bus of een lading zand van een vrachtwagen of een matras van een aanhanger etc. liggen.

Dat is een les die je hieruit moet leren wil je blijven leven als motorrijder.
Vertrouwen op een ander dat die een bordje neerzet kan een slapende pedaalemmer coureur doen, maar een motorrijder moet wakker zijn. Anders ga je dood.

Pter, je leest het. Je gaat dood.
Lekker subtiel en overdreven allemaal jongens.
Ook goed oplettende motorrijders overleven niet, je hebt het gewoon niet altijd in de hand. Je kan niet overal op ingespeeld zijn. Er is altijd wel een situatie waarin ook jullie verrast kunnen worden.
Nu heeft Pter rustig gereden, maar dat iemand de weg onder hem vandaan haalt in een bocht waar hij geen overzicht had op het wegdek kan je hem niet aanrekenen.

Maar wel fijn, dat je het effe duidelijk gemaakt hebt. Ik zal zijn ouders alvast inlichten, dat ze een kind minder hebben binnenkort.
:r

Hersenloze figuren hier...
 
:+ Pter gaat niet dood... hoogstens van een overdosis zeep sop :P

Hij heeft gezien bij iemand anders, dat je motor poetsen met gras op (naast) een dijk minder goed werkte. Nu maar proberen te polijsten met een beetje grind.

Bleek een iets te grove korrel te zijn...

:9
 
gaan jullie nou eerst maar een rijden ipv fototjes maken...

(had de aanhangwagen een lekke band onder weg naar de foto locatie ofzo?)
 
wegbeheerder is aansprakelijk!!
met de foto's die je hebt en een beetje doorzettingsvermogen.. en veel geduld. Krijg je al je centjuhs terug!!!

Zolang het niet duidelijk is aangegeven, dat er dit soort reperaties of dergelijke aangebracht zijn.! Een bordje is al genoeg, als dat er gestaan heeft heb je al pech!
 
Dat stond er niet. Ik ben nog samen met iemand anders wezen kijken en we hebben geen bord kunnen vinden. Komt denk ik ook wel goed!
 
Pter, je leest het. Je gaat dood.
Lekker subtiel en overdreven allemaal jongens.
Ook goed oplettende motorrijders overleven niet, je hebt het gewoon niet altijd in de hand. Je kan niet overal op ingespeeld zijn. Er is altijd wel een situatie waarin ook jullie verrast kunnen worden.
Nu heeft Pter rustig gereden, maar dat iemand de weg onder hem vandaan haalt in een bocht waar hij geen overzicht had op het wegdek kan je hem niet aanrekenen.

Maar wel fijn, dat je het effe duidelijk gemaakt hebt. Ik zal zijn ouders alvast inlichten, dat ze een kind minder hebben binnenkort.
:r

Hersenloze figuren hier...

Ben je zo dom of doe je alsof :?

Dom is bocht in gaan die je niet kan overzien met een snelheid die daarop niet aangepast is. Hij heeft het overleeft en moet daarvan leren. Diegene die daar niet van leren zijn hersenloos.

Dit is een belangrijke levensles en dan noem je mij hersendood? Ik zal maar denken dat je een vrouw bent en dus niet tot logisch nadenken in staat bent.
 
Als jij 3x per week door dezelfde bocht rijdt, ga je niet elke dag weer opnieuw supervoorzichtig door de bocht. Dan rij je wat makkelijk erdoorheen, je kent alle rioolputten, kuilen en oneffenheden.

Maar gelukkig doe jij dat wel. En om nou vrouwen onnodig te beledigen vind ik ook een beetje simpel van je.
 
Als jij 3x per week door dezelfde bocht rijdt, ga je niet elke dag weer opnieuw supervoorzichtig door de bocht. Dan rij je wat makkelijk erdoorheen, je kent alle rioolputten, kuilen en oneffenheden.
Maar gelukkig doe jij dat wel.
Ik ben door schade en schande wijs geworden ja.
En om nou vrouwen onnodig te beledigen vind ik ook een beetje simpel van je.

Fuck, ik dacht echt dat je een wijf was :) Moet je maar niet zo nichterig reageren :+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben door schade en schande wijs geworden ja.
[qupte]
En om nou vrouwen onnodig te beledigen vind ik ook een beetje simpel van je.


Fuck, ik dacht echt dat je een wijf was :) Moet je maar niet zo nichterig reageren :+

:+ :} tja ze zijn nogal close he die Pter en kanary-boy })
 
Fuck, ik dacht echt dat je een wijf was :) Moet je maar niet zo nichterig reageren :+

Je ziet wat je wilt zien. Dat zegt meer over jou dan over mij.
;)

Maar laten we het gezellig houden en hiermee kappen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan