Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

Pff, wacht maar, die TLR was te bruut. Maar als ik aan het gas ging hangen, dan was ik jou toch wel errug vaak kwijt. O-)
Met de Gixxer wordt dat vele malen erger! 8-)

En daar gaat tie volgas op het rechte stuk... vol in de remmen voor de rechts/ links combinatie en daar gaat hij in zijn 1ste versnelling stapvoets door de S-bocht!

Kijk vermogen is leuk, maar kan je het echt wel gebruiken als poser? ;) :+
 
Goeiendag lieve mensjes,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van mijn verzekering en daarin stond!

Wij hebben opdracht gegeven om 2900,- te storten op uw rekening! Dit kan ongeveer 10 dagen duren!!

En ze hebben nog 50 euro extra als rente berekend ook!!!! :} :} :}


Yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*D *D *D *D *D *D

Ik heb niet het hele topic gevolgd, vergeef mij mijn misschien domme vraag maar:
IS 2900 euro niet wat weinig voor een TL thundercat?! (of was ie niet TL?)
 
Goeiendag lieve mensjes,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van mijn verzekering en daarin stond!

Wij hebben opdracht gegeven om 2900,- te storten op uw rekening! Dit kan ongeveer 10 dagen duren!!

En ze hebben nog 50 euro extra als rente berekend ook!!!! :} :} :}


Yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*D *D *D *D *D *D

De schade had je toch zelf gerepareerd? Hoeveel ben je kwijt en hoeveel heb je er aan over gehouden? *D
 
Ik heb niet het hele topic gevolgd, vergeef mij mijn misschien domme vraag maar:
IS 2900 euro niet wat weinig voor een TL thundercat?! (of was ie niet TL?)

Hij was zeker niet TL....doordat ik heel langzaam reed had ik alleen schuifschade gelukkig!!!! :} :} :}

Motor rijdt alweer een paar maandjes vlekkeloos! *D
 
Het is ook ideaal weer om met een 2wieler van dikke 140pk op stap te gaan
:X
 
Goeiendag lieve mensjes,

Ik heb vandaag een brief binnen gekregen van mijn verzekering en daarin stond!

Wij hebben opdracht gegeven om 2900,- te storten op uw rekening! Dit kan ongeveer 10 dagen duren!!

En ze hebben nog 50 euro extra als rente berekend ook!!!! :} :} :}


Yeaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

*D *D *D *D *D *D

kan je van die €50 wel gebak kopen voor die betreffende agent... :) die heeft je nl wel erg goed geholpen... en ook voor hun is het leuk om dat een keer te horen / merken :)
 
kan je van die €50 wel gebak kopen voor die betreffende agent... :) die heeft je nl wel erg goed geholpen... en ook voor hun is het leuk om dat een keer te horen / merken :)

Ik had die 2 agenten al een bedankbriefje gebracht waar ze erg blij mee waren. Eindelijk iets anders dan negatief commentaar! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan