Waterschap legt kruispunt vol grind 3 cm hoog!!!!

Ptèr

MF veteraan
1 apr 2003
6.819
0
Oud-beijerland
FF snel een minder goed bericht! ;(

Ik ben vanochtend gevallen in een bocht......hoe kwam dat....over de gehele weg/half op de kruising had wegbeheer een laag grind van 2 a 3 cm gestort :( ....reden onbekend? :?
Ik reed iets van 20 want ik kwam net de bocht door en ik moest voorrang verlenen.
Het grind was niet te zien aangezien het over de gehele weg lag een meter of 40 a 50 en voor de bocht een hoge vluchtheuvel ligt. |(
Het was een bocht naar rechts en ik ben links gevallen doordat mijn voorwiel wegklapte onder me vandaan....highsider :?
Toen ik opstond wist ik niet wat er gebeurt was en waarom ik gevallen was? :?
Toen ik rond keek zag ik niets anders dan grind....van 3 cm hoog! :(

Tequilla Chris van JAMA LASER zag het gebeuren en was ook mijn getuigen...bedankt Chris!!! :}

Thundercat startte niet meer......bleek carterdeksel gescheurd te zijn.....alle kappen gebroken etc... ;(
Linker zijkuipdeel had ik 2 dagen daarvoor naar de spuiter gebracht en ligt daar nogsteeds. Dus die zat niet op de motor!

Ben super geholpen door de politie! :} :} :} :} :} :}
Politie terplekke lieten een paar grote vloeken vanwege de levensgevaarlijke situatie. B| Aangezien er zoveel grind lag konden ze het zelf niet opruimen en moesten er een paar bezemwagens komen! B|
Politie nam dus direct contact op met Waterschap want die waren hiervoor 100% aansprakelijk zeiden ze!
Waterschap had dus bewust het grind gestort daar vanwege enige reparatie van het wegdek...volgens mij waren een aantal lasnaden gemaakt met teer...en dat spul plakt, vanwege het plakken hebben ze dus maar een laag grind gestort!!! GESTOORDEN!!!!! :( :( :( RANDIBIELEN!!!!
sorry!!!
Dus het wordt als het goed is/ hopelijk vergoed.....maar aangezien ik veel schade heb zou het kunnen zijn dat ie total loss is! '(

Ik hoop van niet....want die motor betekend veel voor me....gister nog gepoetst en gewreven! '( '( '(

foto´s komen nog...die krijg ik van de politie....

Ik heb zelf helemaal niets op een blauwe knie en zere pols na.....

Ik snap niet dat die stelletje PIEPER de PIEP hufters zoiets stoms kunnen doen door de gehele weg met grind vol te storten!!!!! :( :( :( :( |( |( |( EN DAT OP EEN KRUISPUNT!!!!!!! :(

maja....nu maar afwachten...motor is met de bergingsauto naar Safe rotterdam gebracht.....en we zullen zien! '(

[me]Update[/me]
FF snel een fototje gemaakt toen ie bij de dealer was gebracht.....mijn batterijen waren leeg dus is de enige die ikzelf nog heb....ff wachten op de foto's van de politie

crash1.jpg


Zelfs de bout van mijn valblok is verbogen! kun je nog net op de foto zien!

[me]Update2[/me]

Simpele situatie schets, ik ben rood....kruis is waar ik ben gevallen......blauw is alleen maar grind.....en dat dikke zwarte zijn opstaande randen van de weg...ongeveer een 15 cm hoog ofzo? dus het was niet te zien...en geen borden!

Situatie.JPG


[me] Update 3[/me]

Dankzij The Yellow TL1000R, die heeft vandaag nog wat foto's gemaakt na het vegen! :} :} :} :}

ok, hieronder het kruispunt als je het nadert met de motor of auto.
Let ff op de schaduw van het tankstation over de weg.....is dus niet te zien dat daar grind ligt!!!! B| B| B| B| B|
Grind1.jpg


Grind3.jpg


En hier zie je ineens de weg vol grind......let op dit is dus na het vegen he! B|
Grind2.jpg


Toen ik die ochtend er aankwam lag er dus een laag 3x zo dik als nu! :(
Het is nogsteeds een zooitje...geen waarschuwingsborden etc.... |(

Levensgevaarlijk...... :(

[me] Update 4[/me]

Inmiddels is de schadeexpert geweest en is het schaderapport opgemaakt.
Ik moet niet anders zeggen als hulde voor de mensen bij Safe Rotterdam!
Ik ben daar fantastisch geholpen door Willem....echt super!!! :} :} :} :} :} :} :}
Er zijn veel mensen die klagen over Safe....maar dit is de 2e keer dat ze me geweldig hebben geholpen met een schade afhandeling! :} :} :} :}

Ondertussen heb ik even het schaderapport ingescanned,

schaderapport_1.jpg


[me]Update 5[/me]

Na vandaag 25-10-'04 een envolope in de bus kreeg met een nette brief en foto's van de politie. Echt geweldig ik heb even maar wat scan's gemaakt van sommige!
Zie die grindhopen van +/- 3 cm! :(

briefplici.jpg


grindbak1.jpg


grindbak2.jpg


Nu wachten op een verificatie van de verzekering dat waterschap schuld bekent en overgaat tot betaling. Uiteraard gaat hier waarschijnlijk wat dagen/weken/maanden overheen! :X

[me]Update 6[/me]

Na vandaag een brief gekregen te hebben van de verzekering had ik gehoopt op positief nieuws!! :)

Helaas! |(

In de brief stond dat ze niet wisten wie ze aansprakelijk zouden moeten stellen, gemeente, wegbeheer etc.

Dit was dus in het "schadeaanrijdingsformulier" en politierapport duidelijk opgetekend! B|

Maar nee.....dat was bij de tussenpersoon van de verzekering nog niet bekend? :?
"schadeaanrijdingsformulier" is 3 weken geleden al aangetekend verstuurd!
Politierapport had ie nog niet opgevraagd! |(

Hij wist me wel te vertellen dat het een langdurige kwestie kan worden. Ja...wilde hier maar niets op zeggen! :X

Dus ik ben nu alles aan het voorkauwen, formulieren, foto's alles etc uitgeprint op fotopapier....Brief erbij zodat ie het duidelijk kan lezen etc!

Nu maar afwachten weer! '(

*zucht!
 
Laatst bewerkt:
tja zoals ik op msn ook al zei... mooi kut :(


toch wel fijn dat tequila chris wederom de helpende hand is. Zullen we hem erelid maken van de catclub? :P
 
Damn, erg vervelend voor je!

Waar hebben die lui hun hersens zitten vraag je je dan af...

Ja dat vroeg ik me ook af!!!! |(

Nu reed er geen auto of iets achter me...gelukkig....maar die klootviool die dat verzonnen heeft had ik op dat moment onder dat grind willen slaan...... B|

Gelukkig werd ik prima geholpen en heb ik persoonlijk niets! :}

Maar m'n motor.............. ;( ;( ;( ;(
 
Lekkere actie van die jongens...

Er stond toch geen waarschuwingsbord voor die kruising dat er losliggende stenen liggen hè. Anders zijn ze nog niet aansprakelijk ook. Aangezien de politie aan jouw kant staat, zal het wel niet.

In elk geval veel sterkte met het opknappen van je fiets! Hopen dat ie niet TL wordt verklaard...
 
Lekkere actie van die jongens...

Er stond toch geen waarschuwingsbord voor die kruising dat er losliggende stenen liggen hè. Anders zijn ze nog niet aansprakelijk ook. Aangezien de politie aan jouw kant staat, zal het wel niet.

In elk geval veel sterkte met het opknappen van je fiets! Hopen dat ie niet TL wordt verklaard...

Stond helemaal niets geen bord.....ben later gaan kijken hing er alleen een bordje hoog aan een lantarenpaal dat de belijning ontbrak....meer niet!

Politie mag officieel geen partij kiezen...maar er werd tegen mij gezegd dat ik me geen zorgen moest maken en dat Waterschap aansprakelijk is hiervoor....dit was gekkenwerk volgens hem! Hij heeft ook meteen gebeld naar waterschap en mij een briefje gegeven van adres etc....en anders het waarborgfonds.....

Ik ben WA+ verzekerd dus voor mij maakt het veel uit.
 
Achja... als dat grind er niet lag zat je weer te vloeken op dat plakkerige k*t teer. :+ :X

Maar met plakkerige teer glij je niet onderuit,kun je alleen harder door de bocht... :+

Kut Pter....en neem meteen je linkerkuipdeel mee in de beschadigingen.Je moet er vooral zelf achteraan,en goed opletten wat er in je rapport staat.Ze willen nog weleens wat vergeten,de jongens van de verzekering.En aanpakken die handel van het waterschap.Waar was het precies?Oja,heb je ook de namen van de desbetreffende agenten,je kunt ze wel eventueel als getuigen oproepen,mocht het ooit zover moeten komen.........
Veel sterkte enne,spreek je nog wel op de msn........
 
Mooi klote en de politie moet eens niet zo zeiken! :(

Natuurlijk zijn ze wel partijdig, daarom krijgen ze een opleiding van 4 jaar (of weet ik veel hoelang). Wanneer iemand grind op een openbare weg pleurt is diegene gewoon strafbaar....


$%#$%@$%@ Pffff.... |(

Maar hopen dat je snel centjes krijgt... De kleurstelling van jou Cat is moeilijk te krijgen volgens mij, eeuwig zonde dus dit... (Hopen dat de schade meevalt dus...)
 
Dat is pas zwaar kut zeg :(
Ik zal de rest van de motormuizen maar waarschuwen want dit kunnen we niet nog eens hebben, of wel soms.
Ik ben blij dat er verder niks met jou aan de hand is Pter.
Suc6 met de afhandeling ´(
 
gelukkig heb jij niets maar klote voor je fiets..

sterkte man ;(

hopen dat ze vet uitkeren en dan eens kijken voor een echte fiets
:+
 
heel veel sterkte met alles...

vooral op het moment dat je weer gaat rijden
dan is het het moelijkst telkens als je grind ziet liggen... :}
 
Damn, lekker zoiets. Wel mooi dat de politie achter je staat. Het lijkt er op alsof je de schade wel vergoed gaat krijgen. Succes ermee!
 
goed k@t..wat een sukkels.

Maar ja wat verwacht je anders van waterschap...dijken daar zijn ze goed in en zelfs die houden het niet...

In ieder geval niet als je grind gebruikt.

Om zoiets te doen moet je toch een ontsteking in je bovenkamer hebben ipv in je voet?
 
daar word je niet echt vrolijk van :( , gelukkig alleen maar licht verwondingen.

Zijn er ook foto's gemaakt van het feit dat er geen borden hingen?? als dat niet het geval is, NU DOEN. maar ik neem aan van wel aangezien je foto's van de politie krijgt.
 
Kijk maar uit dat je geen bekeuring krijgt..

Ze verzinnen het waar je bij staat.

Minder bureaucratie ...was toch een streven? Het is alleen maar meer geworden.
 
[me]*edit[/me]
FF snel een fototje gemaakt toen ie bij de dealer was gebracht.....mijn batterijen waren leeg dus is de enige die ikzelf nog heb....ff wachten op de foto's van de politie

crash1.jpg


Zelfs de bout van mijn valblok is verbogen! kun je nog net op de foto zien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan