WBO in de herkansing vanavond 5/2

LOL, kan een eindeloze discussie worden want smaken verschillen nou eenmaal.

Hoewel ik niet begrijp waarom je in godsnaam kabels zou willen zien aan een stuur????
 
Overgens...
(met het risico mijzelf nog populairder te maken hier...)

Het lijkt alsof hier bij MF/Choppers alles in eens Oldschool chop moet zijn sinds Knuk met z'n project bezig is.
Voor zover ik weet heeft niemand nog de eindresultaten gezien van de 3 bikes in WBO maar nu is De oldschool chop al de gedoodverfde winnaar...
(niet dat ik het er niet mee eens ben)
 
LOL, kan een eindeloze discussie worden want smaken verschillen nou eenmaal.

Hoewel ik niet begrijp waarom je in godsnaam kabels zou willen zien aan een stuur????

Hij is mij te kaal en het is net of ie niet af is of zo.
Als het dan perse oldschool moet zijn dan moet je ook niet van die hightech rotzooi er op zetten. (Russel heeft een commercieel motief, begrijpelijk)
 
Overgens...
(met het risico mijzelf nog populairder te maken hier...)

Het lijkt alsof hier bij MF/Choppers alles in eens Oldschool chop moet zijn sinds Knuk met z'n project bezig is.
Voor zover ik weet heeft niemand nog de eindresultaten gezien van de 3 bikes in WBO maar nu is De oldschool chop al de gedoodverfde winnaar...
(niet dat ik het er niet mee eens ben)

Ik heb letterlijk alleen de laatste 5 minuten gezien, maar ik vond de aussies erg leuk... Veel zelf maken, lekker prutsen, BBQ erbij. Dat is de spirit. Alleen zie je daar niks van terug bij de 'jurering' en dan kiest het publiek toch voor het hipste model.
Ik vind Joe Martin ook wel een vakman hoor. Die kun je ook een berg staal en een verfpistool geven en dan bouwt hij gewoon een fiets. Over smaak valt niet te twisten, maar er zijn er ook niet zoveel die dat allemaal kunnen.

Wie gaat er eigenlijk winnen? dat is tog al wel bekend?
 
Ik heb letterlijk alleen de laatste 5 minuten gezien, maar ik vond de aussies erg leuk... Veel zelf maken, lekker prutsen, BBQ erbij. Dat is de spirit. Alleen zie je daar niks van terug bij de 'jurering' en dan kiest het publiek toch voor het hipste model.
Ik vind Joe Martin ook wel een vakman hoor. Die kun je ook een berg staal en een verfpistool geven en dan bouwt hij gewoon een fiets. Over smaak valt niet te twisten, maar er zijn er ook niet zoveel die dat allemaal kunnen.

Wie gaat er eigenlijk winnen? dat is tog al wel bekend?

Haha! Moet eerlijk bekennen dat ik zaterdag in slaap ben gepleurd dus moest ik zondag de herhaling kijken...
Maar je hebt helemaal gelijk knuks. Downunder is het wellicht geen Oldschool die ze bouwen maar ze doen het wel op de Oldschool manier met eigen gemaakte tools!
Die singledown dinges van de Martins ben ik niet kapot van. Hij had beter zo'n twisted singledowntube, verchroomd, ala indian Larry kunnen doen dan. Zou ook mooier stan bij de wielen volgens mij.
Idd jammer dat het een zooi met weekend bikers zijn die moeten jureren en niet mensen die naar alle details en de insides kijken.

Op de site van discovery is een messageboard over deze uitzendingen. Daar zal het heus wel tussen staan.

Dus? Heb je al gekeken? ;)
 
Heb ik geen tijd voor, ben druk 8-)

Bovendien kan Knukkel beter engels en wilde hij het weten. Ik vind het juist zo spannend :+

And the winner is... (Degenen die het niet willen weten moeten niet verder lezen...)



Martin Bros.
 
Speciaal voor dman

full
 


Godsamme, heeft'ie hiermee gewonnen?
Dan stel ik mijn mening (ietsje) bij, qua ontwerp/design/orginaliteit/hoeveelheid werk is dit toch wel ff anders dan een Exile-bike. Respect voor bouwers die zoiets vanaf 0 bouwen :}
Qua uiterlijk (en rijcomfort?) zou ik toch voor iets anders kiezen
 
Godsamme, heeft'ie hiermee gewonnen?
Dan stel ik mijn mening (ietsje) bij, qua ontwerp/design/orginaliteit/hoeveelheid werk is dit toch wel ff anders dan een Exile-bike. Respect voor bouwers die zoiets vanaf 0 bouwen :}
Qua uiterlijk (en rijcomfort?) zou ik toch voor iets anders kiezen

Deze was van BBO martin bros VS Zero
 
Op advies van een niet nader te noemen mede-MF'er op www.clubchopper.com gekeken en kwam daar deze Indian Larry Tribute Bike tegen:
full

the bike was built by billy lane, paul cox and kendall johnson. probably other people as well


Lijkt me wel een vermelding waard in dit topic
 
Op advies van een niet nader te noemen mede-MF'er op www.clubchopper.com gekeken en kwam daar deze Indian Larry Tribute Bike tegen:
(Afbeelding)
the bike was built by billy lane, paul cox and kendall johnson. probably other people as well


Lijkt me wel een vermelding waard in dit topic

Mooie he! Weer die twisted down tube die ik echt kicken vind!
 
Dat jij dat soort sites bezoekt FD... hahaha!

Het zal me benieuwen hoe lang JJ het met deze dame uithoudt... zullen we ooit wel zien in Motorcycle Mania 4...
 
Dat jij dat soort sites bezoekt FD... hahaha!

Het zal me benieuwen hoe lang JJ het met deze dame uithoudt... zullen we ooit wel zien in Motorcycle Mania 4...

Of bedoel je hoelang zij het met JJ uithoudt?

ps: the WBO eagle has landed in NJ.
ETA details NL expected soon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan