WD40 op banden + remschijven, gevaarlijk? of...

T.R. Roadkill

MF veteraan
23 dec 2003
5.666
2
Den Bosch
Ja ik weet het, stom stom stom , je moet ook opletten met klussen, maar goed, mijn verstelbare ruit zat vast, en mijn knippers waren stuk, dus topkuip eraf en dan maar wat klussen, en de ruit smeren, met WD40, deze zit dan nog op de motor, en nu is er wat van dat spul (WD40 dus) op mijn band en remschijven gekomen. is dit gevaarlijk, zo ja, hoe krijg ik die zooi er weer af (remmenreiniger, ok, maar de banden dan)

BVD Roadkill

gewoon ff schoonmaken met licht sopje..gebeurt me zo vaak...en vooral goed afnemen

Ik gebruik altijd toiletpapier..ben altijd door de doeken heen..Beetje witte rulletjes sowat... hoppa stoffer erover heen klaar.

Ahum nooit toiletpapier gebruiken voor je leren motorpak... O-)

Wel ff een beetje..een beetje...een beetje..dus geen bus... teflon in de geleiderails spuiten (vuilafstotend en smerend)

gewoon ff schoonmaken met licht sopje..gebeurt me zo vaak...en vooral goed afnemen

Ik gebruik altijd toiletpapier..ben altijd door de doeken heen..Beetje witte rulletjes sowat... hoppa stoffer erover heen klaar.

Wel ff een beetje..een beetje...een beetje..dus geen bus... teflon in de geleiderails spuiten (vuilafstotend en smerend)

Wie is Janice? Bedoel je die van het forum hier? Die knapperd! ;)

:} Hahaha!

Hey, maar is het echt belachelijk veel, of gewoon een klein beetje?

Klein beetje: Gewoon met een licht slepende rem rustig aan een stukje rijden.
Veel: Schoonmaken met een sopje (en eventueel een beetje ammonia, dat ontvet. Wel goed verdunnen en niet mengen met sop/ andere rotzooi). Geld zowel voor banden als remmen.

Succes

Terug
Bovenaan Onderaan